• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

کامنت اوباما برای عکسی از یک پسر ۱۰ساله تبریزی

  • 13 شهریور 1394 - 18:39
کامنت اوباما برای عکسی از یک پسر ۱۰ساله تبریزی

عکاس «مردم نیویورک» عکسی در صفحه فیسبوک خود از یک کودک ۱۰ ساله تبریزی به همراه پدرش منشر کرد، که رئیس جمهور آمریکا را تحت تاثیر قرار داد و اوباما زیر این عکس کامنت گذاشت.

براندون سنتون عکاس «مردم نیویورک» چند وقتی است در ایران سفر می کند و عکس هایی از ایران به همراه روایت هایی از آنها در صفحه فیسبوک خود می گذارد. او در آخرین پست خود، عکسی از یک پدر و پسر در تبریز گذاشته است.

پدر این پسر چنین به براندون سنتون گفته است: امروز تولد ۱۰ سالگی او بود، او کودکی بسیار احساساتی است، یک بار وقتی ۵ سال داشت با من به مغازه آمد و با هم زردآلو خریدیم. من به او اجازه دادم کیسه های زردآلو را حمل کند، او کمی عقب تر از من راه می رفت وقتی به او گفتم زردآلوها را به من بده گفت نمی توانم من همه اش را به بقیه داده ام! من می دانستم که دارم یک فرد انسان دوست تربیت می کنم.

این داستان کودک ایرانی باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا را هم تحت تاثیر قرار داده است. او زیر این عکس چنین کامنت گذاشته: چه داستان الهام برانگیزی. به عنوان پدر یکی از چیزهایی که شما را خیلی خوشحال می کند این است که نتیجه کارهایی که برای فرزندتان انجام داده اید را آرام آرام در اخلاق کودکتان ببینید. این داستان واقعا احساس خاصی را در من القا می کند. امیدوارم این کودک هیچ وقت تمایلش را برای کمک به دیگران از دست ندهد. من تمام تلاشم را می کنم تا جهان را به مکانی تبدیل کنم که جوانانی مثل او با تمام پتانسیل هایش زندگی کنند. (اگر هم او را روزی ملاقات کنم،امیدوارم برایم زرد آلو نگه دارد)

در پایان این کامنت که از فیسبوک کاخ سفید نوشته شده بود کلمه «بو» (bo) نوشته شده است به این معنا که اوباما خودش این کامنت را گذاشته است.

۲۲۴۲۶۲_۹۱۵

ثبت دیدگاه