• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

صداوسیما با پول مردم برخلاف مردم عمل می‌کند

  • 17 مهر 1394 - 15:33
صداوسیما با پول مردم برخلاف مردم عمل می‌کند

یک عضو پیشین تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، در یک برنامه زنده تلویزیونی از سیاست‌های صداوسیما در مورد توافق هسته‌ای انتقاد کرد و گفت: باید اسم برنامه ثریا را بگذارید مریخ و سنگلاخ؛ کار شما سیاه‌نمایی و امیدزدایی است. صداوسیما با پول مردم برخلاف مردم عمل می‌کند.

به گزارش ایسنا، «انتخاب» نوشته است: سیروس ناصری در برنامه ثریا شبکه یک سیما که با حضور بیژن پیروز رئیس مرکز مطالعات بین‌الملل دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: طبق برجام، روابط تجاری و اقتصادی با ایران به صورت عادی در خواهد آمد و اگر طرف مقابل تخلف کند ما در روابطمان با آژانس و دیگر طرف‌ها تجدیدنظر خواهیم کرد.

وی افزود: آمانو (رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی) در طول سال‌های گذشته به ابزاری برای جنگ آمریکا علیه ایران تبدیل شده بود و از آنجا که در آن دوره شهید نیز داده بودیم، انتظار این بود که در روابط با آژانس تجدیدنظر می‌کردیم.

عضو تیم هسته‌ای در دولت اصلاحات گفت: اکنون قدرت ایران و مقاومت مردم بیشتر شده، چراکه ملت ایران سال‌های زیادی با وجود اینکه برخی اقدامات باعث هزینه‌های زیادی برای کشور شد مقاومت کردند و شانه خالی نکردند.

ناصری در بخشی از صحبت‌های خود، از برنامه‌های صداوسیما در مورد توافق هسته‌ای انتقاد کرد و گفت: باید اسم برنامه ثریا را بگذارید مریخ و سنگلاخ؛ کار شما سیاه‌نمایی و امیدزدایی است.

مذاکره‌کننده سابق هسته‌ای کشورمان افزود: صداوسیما با پول مردم، برخلاف مردم عمل می‌کند.

وی ضمن انتقاد از تعلل‌های مجلس در تصویب برجام گفت: کمیسیون برجام تأخیری که ایجاد کرده تا این لحظه سه میلیارد دلار برای کشور هزینه داشته و به ایران ضربه زده است؛ با این رقم می‌توانستیم آبادان را آباد کنیم.

ثبت دیدگاه