• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

آیت الله آملی لاریجانی: اینکه می‌گویند کار دولت فقط شده مذاکره با آمریکا، حرف غیرمنصفانه‌ای است

  • 13 آبان 1394 - 15:12
آیت الله آملی لاریجانی: اینکه می‌گویند کار دولت فقط شده مذاکره با آمریکا، حرف غیرمنصفانه‌ای است

رئیس قوه قضائیه با اشاره به برجام و انتقادات مطرح‌شده نسبت به آن گفت: اینکه می‌گویند کار دولت فقط شده مذاکره با آمریکا، حرف غیرمنصفانه‌ای است.

به گزارش «انتخاب»، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در جلسه شورای اداری استان مازندران با بیان اینکه به حمدالله امروز میان قوا تعامل بسیار خوبی وجود دارد، تصریح کرد: در مساله برجام، قوه قضائیه یعنی ما به عنوان عضو شورای عالی امنیت ملی به دولت کمک کردیم. البته ما نظر استدلالی خود را دادیم و با برخی از مواد برجام هم مشکل داشتیم. منتها اینکه دولت محترم و تیم مذاکره‌کننده واقعا توانایی داشته، یک بحث است اما باید منصفانه نگاه کنیم.

وی با بیان اینکه مقدورات دولت هم در این زمینه باید لحاظ شود، ادامه داد: فشار کار اجرایی روی دوش دولت است. اینکه بعضی‌ها می‌گویند دولت فقط کارش مذاکره با آمریکا شده، غیرمنصفانه است. ممکن است ما هم به برخی کارها انتقاد داشته باشیم اما چرا این حرف‌های غیرمنصفانه و غیراعتدالی را بزنیم؟

به نوشته ایسنا، وی افزود: ما از دولت در چارچوب نظام حمایت می‌کنیم. ما به عنوان قوه قضائیه به هیچ ارگانی ضمانت نداده‌ایم که هر کاری کرد از آن حمایت کنیم بلکه حمایت ما در چارچوب نظام است.

رئیس دستگاه قضایی با بیان اینکه حاشیه‌سازی‌ها به نفع نظام نیست، اظهار کرد: متاسفانه گاهی چه اصلاح‌طلب و چه غیر اصلاح‌طلب‌ها حاشیه‌سازی می‌کنند.

آملی لاریجانی خاطرنشان کرد: در رابطه با مسائل پسابرجام هم نیاز به تدبیر و همدلی وجود دارد. قوه قضائیه در استان‌ها با دستگاه‌های اجرایی تعامل خواهد داشت چرا که همدلی موجب رضایت پروردگار و مردم است.

ثبت دیدگاه