• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

خاتمی فصل‌الخطاب اصلاح‌طلبان برای حرکت‌دهی است

  • 17 آبان 1394 - 15:44
خاتمی فصل‌الخطاب اصلاح‌طلبان برای حرکت‌دهی است

خبرگزاری ایلنا: اشرف بروجردی، معاون سیاسی دبیر کل حزب اتحاد درباره انتخابات مجلس که اسفند سال جاری برگزار می‌شود گفت: اصلاح‌طلبان در راه ریش‌سفیدی یک چهره را برای جهت دادن٬ و نه تک‌روی برگزیده‌اند و او کسی است که مورد پذیرش همگان است یعنی آقای خاتمی؛ که می‌تواند فصل‌الخطاب به معنای جهت دهی به حرکت باشد.

بروجردی افزود: رویه آقای خاتمی هیچوقت تصمیم‌گیری به صورت فردی نبوده و همیشه به خرد جمعی و تصمیم جمعی احترام گذاشته است و با بحث و گفت‌وگو و مفاهمه کار را پیش برده است و در انتخابات ریاست جمهوری نیز ایشان با گفت‌وگو کار را پیش برد.

وی با اشاره به اینکه بین اصلاح‌طلبان ممکن است اختلاف نظر وجود داشته باشد٬ گفت: جایی که منافع ملی در خطر باشد می‌توان وحدت رویه را به وجود آورد و نهایتا در جریان انتخابات ریاست جمهوری با وجود اینکه کاندید اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان متفاوت بود توانستیم به خاطر منافع بالا‌تر این کار را انجام دهیم و در این انتخابات هم اصلاح‌طلبان این رویکرد را دارند.

بروجردی درباره وضعیت اصولگرایان گفت: مشکل آن‌ها بزرگ‌تر از اصلاح‌طلبان است٬ چون جز موتلفه حزب فراگیری ندارند و بیشتر جریان فکری هستند تا حزب٬ و در اینجا نیز ریش سفیدی فصل‌الخطاب است.

ثبت دیدگاه