• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

حمله دلواپسان افراطی به وزیر کشور دولت اصلاحات؛ دستور وزیر کشور برای برخورد با متخلفان

  • 29 آبان 1394 - 20:42
حمله دلواپسان افراطی به وزیر کشور دولت اصلاحات؛ دستور وزیر کشور برای برخورد با متخلفان

حضور وزیر کشور دولت اصلاحات در ورامین با حاشیه ‌هایی مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام موسوی لاری، وزیر کشور دولت خاتمی که عصر پنجشنبه ۲۸ آبان برای سخنرانی در جمع اصلاح‌طلبان ورامین به این شهر سفر کرده بود، در هنگام ورود به سالن همایش با دلواپسانی مواجه شد که به دنبال ممانعت از سخنرانی وی بودند.

photo_2015-11-19_17-14-22

هنگام ورود وزیر کشور دولت اصلاحات به سالن چند نفری با سر دادن شعارهایی به سمت وی هجوم بردند که موجب شد عمامه وی از سر او بیافتد.

موسوی لاری طی سخنانی در این همایش گفت:‌ تفکری که بگوید فقط باید از من پیروی کنی، تفکری داعشی است. راهی را نرویم که چهره جمهوری اسلامی را همچون داعش جلوه دهیم.

مشاور رییس دولت اصلاحات تاکید کرد: ما وظیفه داریم از جمهوری اسلامی به گونه ای دفاع کنیم که ثابت کنیم جمهوری اسلامی مساوی منطق است. اما عده ای در داخل عملکردشان اینگونه نیست.

 

photo_2015-11-19_17-15-03 photo_2015-11-19_17-21-20  photo_2015-11-19_17-15-31photo_2015-11-19_17-20-06

به دنبال حمله به موسوی لاری، وزیر کشور به استاندار تهران دستور داد ضمن بررسی حادثه عصر پنجشنبه شهرستان ورامین، نسبت به شناسایی و معرفی متخلفان به مراجع قضایی اقدام کند.

عبدالرضا رحمانی فضلی در این دستور خطاب به استاندار تهران گفته است: با انتشار اخباری مبنی بر برهم خوردن تجمعی قانونی در ورامین، لازم است در اسرع وقت موضوع را بررسی کرده و در صورت صحت وقوع چنین اتفاقی که نقض حقوق شهروندی و مغایر با فضای آرام همراه با همدلی و همبستگی ملی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حماسی است، ضمن شناسائی متخلفان، نسبت به معرفی آنها به مراجع قضایی اقدام شود.
به گزارش ایرنا، نخستین نشست مشترک اصلاح طلبان دشت ورامین(شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا) عصر پنجشنبه در حالی در قرچک برگزار شد که گروه محدودی در اعتراض به حضور یکی از مدعوین جلسه، مقابل محل برگزاری این نشست تجمع غیرقانونی برگزار کردند.
براساس اعلام قبلی، قرار بود این نشست ساعت ۱۵ روز پنجشنبه در تالار بختیاری شهر قرچک و با حضور حجت الاسلام سیدعبدالواحد موسوی لاری نایب رئیس شورایعالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان برگزار شود.
حدود یکساعت پیش از آغاز نشست، حدود ۲۰۰ نفر با تجمع در مقابل تالار بختیاری شهر قرچک و سردادن شعارهایی، اعتراض خود را نسبت به حضور موسوی لاری در این شهرستان اعلام کردند.
براساس این گزارش، حجت الاسلام سیدعبدالواحد موسوی لاری پس از گذشت حدود یک ساعت از آغاز نشست وارد شهر قرچک شد و با حضور در محل برگزاری همایش برای حاضران سخنرانی کرد.

ثبت دیدگاه