• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024

بداخلاقی‌ انتخاباتی شروع شده است

  • 15 آذر 1394 - 17:17
بداخلاقی‌ انتخاباتی شروع شده است

سخنگوی حزب کارگزاران گفت: طرح مباحث مربوط به نفوذ توسط برخی و اتهام زدن به مسئولان کشور نوعی استارت و شروع بداخلاقی‌های انتخاباتی است.

سیدحسین مرعشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در مورد فعالیت شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان عنوان کرد: فکر می‌کنم جمع جامع و مانعی شکل گرفته و به لطف خداوند اختلافی میان اصلاح‌طلبان وجود ندارد. فکر می‌کنم دیگر می‌توانیم از این به بعد وارد مباحث اجرایی انتخابات و مصادیق و کاندیدا‌ها بشویم.

سخنگوی حزب کارگزارن سازندگی در ادامه در مورد ائتلاف‌های اصلاح‌طلبان یادآور شد: جبهه‌ای در سال ۹۲ شکل گرفت که منجر به پیروزی آقای روحانی شد٬ لذا دولت روحانی بیش از اصلاح‌طلبان نیازمند به حفظ این جبهه است٬ چراکه اگر این جبهه در انتخابات سال ۹۴ تقویت بشود٬ به تقویت دولت روحانی نیز کمک خواهد کرد. اگر کسانی به اشتباه این جبهه را تضعیف کنند، اولین کسی که از این مسئله دچار آسیب می‌شود، دولت است.

مرعشی با بیان اینکه کارگزاران با جدیت و موفقیت در حال انجام اقدامات انتخاباتی است٬ افزود: پیش‌بینی من این است که ائتلافی که در سال ۹۲ شکل گرفت٬ در سال ۹۴ هم ادامه پیدا خواهد کرد. ممکن است یک فرد یا جبهه تمایل به حرکت مستقلی داشته باشند٬ اما روی روند کلی ائتلاف تاثیری نخواهد گذاشت.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به سوءاستفاده‌هایی که از واژه نفوذ می‌شود٬ گفت: امیدوارم کسانی که خود را مدافع رهبری معرفی می‌کنند دست از این سوء‌استفاده‌ها بردارند. رهبری مطلبی فرمودند که ناظر به آینده است. خطر نفوذ همیشه وجود داشته و دارد و همواره هم این خطر به وسیله نهادهای امنیتی خنثی می‌شود و این مطلب جدیدی نیست. چیزی که مورد تاکید رهبری بود نفوذ فکری در آینده است و اینکه خدای ناکرده در جامعه ما افکاری ایجاد شود که تمایل به زندگی و حکومت غربی داشته باشد.

وی افزود: این خطر درازمدتی است که راه حل آن اداره خوب و درست کشور است. اگر مردم مدل خوبی از اداره کشور را شاهد باشند٬ هرگز به سمت فرهنگ غربی تمایل نخواهند داشت. به نظر من طرح مباحث مربوط به نفوذ توسط برخی و اتهام به مسئولان کشور شروع بداخلاقی‌های انتخاباتی است.

ثبت دیدگاه