• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

واکنش مقام ارشد حوزه به نامزدی سیدحسن

  • 25 آذر 1394 - 0:25
واکنش مقام ارشد حوزه به نامزدی سیدحسن

دبیر شورای عالی حوزه‌های عملیه از اعلام داوطلبی حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی برای کاندیداتوری انتخابات مجلس خبرگان، حمایت کرد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله مرتضی مقتدایی در گفت‌وگو با نشریه «حریم امام» در خصوص اعلام حضور یادگار امام در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد:‌ ان‌شاءالله تصمیمی که ایشان گرفته‌اند مبارک است و امیدوار هستیم که ایشان با جایگاه و محبوبیتی که میان مردم دارند و با انتسابی که به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دارند، موفق باشند.

وی افزود: امیدوارم ایشان در مجلس خبرگان با توجه به انتسابشان به امام و علاقه و انسی که به رهبری دارند، بتوانند منشاء خیر و برکت باشند.

مدیر سابق حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: ما از درگاه خدای بزرگ صحت، سلامتی و موفقیت برای ایشان می‌خواهیم و دعا می‌کنیم که ان‌شاءالله مورد عنایت امام زمان ارواحنا له الفداء واقع شوند.

آیت‌الله مقتدایی با بیان اینکه خبرگان جایی است برای تقویت رهبری و تقویت نظام، تصریح کرد: حضور نوه امام به عنوان کسی که وابسته به امام است و همیشه در مقام حمایت از نظام و جایگاه رهبری نظام بوده است، قطعا منشاء خیر و برکت و اثر است.

وی یادآور شد: یادم هست مرحوم پدرشان حجت‌الاسلام و المسلمین حاج احمد آقا در سخنرانی سالروز رحلت امام در حرم ایشان نسبت به رهبری مطالبی را تصریح کردند و از ایشان حمایت خود را بیان کردند. من بعد از آن سخنرانی به ایشان گفتم شما ثابت کردید که فرزند امام هستید زیرا امام رضوان‌الله تعالی علیه در زمان حیات خود، حفظ نظام را از هر چیزی بالاتر می‌دانست و حتی از شما که عزیزان امام بودید برای آن ارزش بیشتری قائل بود و شما امروز تشخیص دادید حفظ نظام در گرو حمایت از رهبری نظام است و این مطالبی که شما گفتید برای حفظ نظام بود.

آیت‌الله مقتدایی گفت: ایشان (سیدحسن خمینی) فرزند همان پدر است و حضور ایشان در خبرگان در مواقع خاص و حساس می‌تواند برای حفظ نظام و جایگاه رهبری تأثیر بالایی داشته باشد.

ثبت دیدگاه