• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

وزیر دادگستری: حمله به سفارت سعودی، شهادت آیت‌الله نمر را تحت‌الشعاع داد

  • 15 دی 1394 - 19:16
وزیر دادگستری: حمله به سفارت سعودی، شهادت آیت‌الله نمر را تحت‌الشعاع داد

به گزارش «انتخاب»، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری با انتقاد از حمله به سفارت عربستان در تهران گفت: نباید اجازه دهیم که احساسات بر تفکر غلبه کند چرا که نتیجه آن حتما به نفع ما نخواهد بود؛ همانطور که در حادثه اخیر شاهد بودیم، شهادت آیت الله نمر تحت الشعاع قرار گرفته است.

پورمحمدی در این رابطه اضافه کرد: با توجه به فرمایشات و تذکرات دائمی مقام معظم رهبری درباره نفوذ دشمن، حرکت اخیر علیه سفارت کشور عربستان سعودی می تواند توسط عوامل نفوذی طراحی و پشتیبانی شده باشد.

وزیر دادگستری در ادامه ضمن ابراز ناخرسندی از اقدام گروه محدودی در حمله به سفارت عربستان سعودی در تهران و مشهد گفت: «باید بدانیم که لطف خداوند شامل حال ماست و وعده نصرت الهی حتمی است، بنابراین باید صبور بوده و در راه خود ثابت قدم باشیم و با فرصت شناسی و موقعیت سنجی صحیح، از مسلمین دفاع کنیم؛ نه اینکه با دست زدن به اقدامات بدون تفکر و عقلانیت، راه را برای سوء استفاده دشمن هموار کنیم».

وی با اشاره به اعدام شیخ نمر از سوی حکومت آل سعود گفت: «این جنایت تلخ و وحشیانه، غیر قابل گذشت بوده و خداوند از خون به ناحق ریخته شده مظلوم نمی گذرد و این جنایت دامن آنها را خواهد گرفت».

ثبت دیدگاه