• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

آیت الله نورمفیدی: شهادت می‌دهم که برخی از رد صلاحیت‌شدگان از نیروهای انقلابی هستند

  • 02 بهمن 1394 - 14:54
آیت الله نورمفیدی: شهادت می‌دهم که برخی از رد صلاحیت‌شدگان از نیروهای انقلابی هستند

آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان از رد صلاحیت برخی از نیروهای مؤمن و معتقد به نظام و انقلاب و قانون اساسی و رهبری اظهار تاسف کرد و افزود: برخی از کسانی که نامشان جزو احراز صلاحیت شدگان نیست را از نزدیک می‌شناسم و شهادت می‌دهم که از نیروهای انقلابی و معتقد به ولایت فقیه و رهبری هستند و دلسوز نظام محسوب می‌شوند.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: ما هم معتقدیم کسی که نظام و انقلاب و رهبری و قانون اساسی را قبول ندارد، نباید اجازه ورود به نهاد مهم قانونگذاری و تصمیم گیری را داشته باشد ولی متاسفانه برخی در تفسیر التزام به اسلام و ارکان نظام سلیقه‌ای عمل می‌کنند و این آثار سوئی دارد و موجب گسست و فاصله برخی نیروهای علاقمند به نظام و کشور می‌شود.

آیت الله نورمفیدی به ضرورت بازنگری در برخی رد صلاحیت‌ها اشاره کرد و افزود: همه باید به نوعی بسترهای ائتلاف اجتماعی و وحدت کلمه را درکشور فراهم کنیم تا ضمن حفظ کشور در مقابل تهدیدات و اعتلای نظام جمهوری اسلامی بتوانیم برای سایر کشور‌ها الگو باشیم.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با درخواست از کاندیدا‌ها مبنی بر حفظ آرامش و حرکت در مسیر قانون از شورای نگهبان خواست با بازنگری در پرونده کاندیداهای احراز صلاحیت نشده، کاستی‌هایی که در عملکرد هیئت‌های نظارت استانی وجود دارد را به نحوی جبران نماید.

وی گفت: در شرایط حساس منطقه و همزمان با تهدیدهای روزافزون امنیتی بعضی دولت‌های وابسته عربی با همراهی گروهای تکفیری، برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم و کاندیدا‌ها با سلایق مختلف تضمین کننده امنیت نظام و کشور است.

ثبت دیدگاه