• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

وزیر کشور: اعتراض رد صلاحیت شدگان را به طور خاص پیگیری می کنیم

  • 05 بهمن 1394 - 23:09
وزیر کشور: اعتراض رد صلاحیت شدگان را به طور خاص پیگیری می کنیم

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور گفت: این وزارتخانه موارد اعتراض داوطلبان به بررسی های صلاحیت های داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی را به صورت خاص و موارد کلی را به صورت عمومی پیگیری می کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر دوشنبه درجمع خبرنگاران درپاسخ به سوالی مبنی بر رایزنی وزارت کشور با شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت داوطلبان افزود: ما ارتباط دائمی با شورای نگهبان داریم و دوستانی که به نوعی به بحث تعیین صلاحیت ها اعتراض دارند، اعتراض آنان را جمع آوری کرده ایم و در نشستی با شورای نگهبان که خودم حضور داشتم مطرح کردیم.
وی با بیان اینکه روند کار خوب است و من خیلی امیدوارهستم در پایان بررسی ها حقی از کسی در حوزه بررسی های قانونی ضایع نشده باشد، ادامه داد: در این نشست مقررشد «حسینعلی امیری» به عنوان نماینده وزارت کشور به طور مستمر این موضوع را پیگیری کند.
وزیرکشورخاطرنشان کرد: با توجه به تقسیم کار انجام شده درون شورای نگهبان اعضای این شورا با گروههای کارشناسی پرونده ها را توزیع کردند و تقریبا تمامی کسانی که درخواست تجدیدنظر داشتند بیش از پنج هزار نفر بودند که همه در گروه های کارشناسی بررسی دقیق می شوند و مسوولیت این گروه ها برعهده یکی از اعضای شورای نگهبان است.
رحمانی فضلی افزود: در وزارت کشور نیز ما مواردی را که به دست ما رسیده است را به صورت خاص و موارد کلی را به صورت عمومی پیگیری می کنیم.

ثبت دیدگاه