• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

آیت‌الله فاضل لنکرانی: برخی افراد با وجود سوابق روشن، ردصلاحیت شده‌اند؛ با یک سلیقه نمی‌توان کشور را به مقصد رساند

  • 10 بهمن 1394 - 18:23
آیت‌الله فاضل لنکرانی: برخی افراد با وجود سوابق روشن، ردصلاحیت شده‌اند؛ با یک سلیقه نمی‌توان کشور را به مقصد رساند

آیت‌الله محمدجواد فاضل‌لنکرانی، رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: با بیان اینکه بر اساس سخنان رهبری اگر افراد واجد شرایط ردصلاحیت شوند، در حق مردم اجحاف شده است، یادآور شد: برخی افراد با وجود افتخارات و سوابق روشن در نظام، ردصلاحیت شده‌اند که برای این اقدام باید حجت کامل و دقیقی وجود داشته باشد.

به گزارش «انتخاب»، آیت‌الله محمدجواد فاضل‌لنکرانی در دیدار با اعضای ستاد انتخاباتی استان قم افزود: با یک سلیقه نمی‌توان کشور را به مقصد رساند زیرا تحقق خواسته‌های انقلاب نیازمند حضور سلایق و اندیشه‌های مختلف در چارچوب نظام اسلامی است.

وی اضافه کرد: افرادی که تایید صلاحیت نمایندگان را بر عهده دارند باید با توجه به تاثیر تصمیم آنها در آینده انقلاب اسلامی رسالت خود را انجام دهند زیرا انتخابات به آبروی نظام گره خورده است.

این استاد سطوح عالی حوزه با بیان اینکه مسئولان برگزاری انتخابات باید خداوند و قانون را ملاک عملکرد خود قرار دهند، گفت: در انتخابات باید از نیت‌های جناحی، سلیقه‌ای و شخصی پرهیز کرد زیرا حضور افراد با شرایط لازم در انتخابات حقوق قانونی و شرعی ملت است؛‌ اینکه حجتی برای نداشتن صلاحیت احراز نشده و بگوییم اصل بر عدم است، درست نیست زیرا باید عدم صلاحیت احراز شود.

ثبت دیدگاه