• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

رییس‌جمهور: در هر شرایط باید هفتم اسفند پای صندوق انتخابات برویم

  • 18 بهمن 1394 - 14:19
رییس‌جمهور:  در هر شرایط باید هفتم اسفند پای صندوق انتخابات برویم

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رییس جمهور با بیان اینکه گاهی انتخاب سخت می‌شود و آنچه شما می‌خواهید نیست، توضیح داد: گاهی در یک فروشگاه برای خرید لباس فرزندتان آنچه ایده‌آل‌تان هست را پیدا نمی‌کنید، اما برای جلوگیری از سرما خوردگی فرزندان خود حتی لباسی را که با ایده آل شما هماهنگ نیست خریداری می‌کنید، پس بدانید در انتخابات هم اگر حضور نیابید فرزند و جامعه ما دچار مشکل می‌شود، پس همان طور که به ناچار از فروشگاه لباسی خریداری می‌کنید، ولو دلچسب شما نباشد حضور در انتخابات هم کاری لازم است و ما در هر شرایط باید ۷ اسفند پای صندوق انتخابات برویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، روحانی با بیان اینکه اساس اعتدال از اندیشه و فکر آغاز می‌شود، گفت: اعتدال تنها یک روش نیست، بلکه یک بینش است، اعتدال تنها یک منش نیست، بلکه مسیر تفکر است و همچنین اعتدال تنها شعار نیست، بلکه یک گفتمان است و باید گفتمان اعتدال را زنده کنیم.

روحانی با تاکید بر این که ما یک هدف بلند داریم و تدبیر یعنی عاقبت اندیشی و دیدن پایان کار تصریح کرد:‌می توان بلندتر حرف زد و اعلامیه داد؛ اما هدف مهم است و نباید آن را فراموش کنیم.

رئیس جمهور با بیان ایکه من هر کجا مشکلی دیدم سکوت نکردم گفت: هیچ مشکلی برای بیان مساله از نظر خودم نداشته و من هزینه‌ای را که مربوط به شخص من است پرداخت می کنم، اما خیلی مهم است که پایان کار را ببینیم. و بدانیم که می ‌توان با تدبیر و صبر و حوصله و با بسیج عمومی پای صندوق آراء برویم.

ثبت دیدگاه