• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

هاشمی رفسنجانی: ردصلاحیت‌ها از مقطعی با دخالت سلایق سیاسی، تشدید شد

  • 30 فروردین 1395 - 15:27
هاشمی رفسنجانی: ردصلاحیت‌ها از مقطعی با دخالت سلایق سیاسی، تشدید شد

به گزارش ایلنا، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برگزاری انتخابات پرشور و با حضور همه گروه‌ها، یکی از امتیازات انقلاب اسلامی در تاریخ ایران بود و متأسفانه از مقطعی، با دخالت سلایق سیاسی، ردّ صلاحیت‌ها تشدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از استانداران سابق کشور در دولت‌های مختلف، دیدار با استانداران را یادآور کارهای اجرایی کشور دانست و گفت: همیشه و الان هم این‌گونه است که استانداران مجری و عمل کننده برنامه‌های دولت در اقصی نقاط کشور بوده و هستند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزایش تدریجی آگاهی مردم و اراده آنان برای انتخاب شخصیت‌های مورد نیاز جامعه از همه سلایق را از نتایج گسترش ابراز اطلاع‌رسانی دانست و گفت: نمونه این آگاهی، انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ بود که مردم نشان دادند، علاوه بر سوابق گذشته شخصیت‌ها، تفکرات آن‌ها برای آینده کشور را لازم می‌دانند.

وی انتخابات اسفند ماه ۹۴ را مکمّل‌‌ همان راهی دانست که مردم شروع کرده بودند و با اشاره به فضای تخریبی قبل از انتخابات، گفت: همه تریبون‌ها و رسانه‌های متعلق به یک جناح و جریان خاص، جز تخریب رقبایشان، کاری نمی‌کردند، اما اینکار غیراخلاقی آن‌ها نتیجه عکس داد و مردم در انتخابات کاری کردند که آن‌ها را به بهت فرو برد.

ثبت دیدگاه