• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

ایران حمله تروریستی در فرانسه را محکوم کرد

  • 25 تیر 1395 - 19:03
ایران حمله تروریستی در فرانسه را محکوم کرد

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حادثه جنایتکارانه تروریستی در نیس فرانسه را به شدت محکوم کرد و گفت: هر گونه سهل انگاری و برخورد دوگانه در برخورد با تروریسم امری مذموم و محکوم به شکست است.

 به گزارش مرکز دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان ضمن اظهار تأسف عمیق از حادثه تروریستی در نیس فرانسه و تسلیت به بازماندگان این حادثه تاکید کرد: همانگونه که بارها گفته ایم، تروریسم پدیده شومی است که جز با همکاری و اجماع بین المللی ریشه کن نخواهد شد.

به گزارش ایرنا در پی حادثه تروریستی در نیس فرانسه حدود ۸۴ نفر از مردم جان خود را از دست دادند.این هفتمین حادثه تروریستی در فرانسه طی ۱۸ ماه گذشته است که داعش مسئولیت آن را برعهده گرفته است.
اعضای این گروه همراه دیگر گروه های تروریستی افراطی چند ملیتی با استفاده از حمایت چند کشور غربی عربی ضد سوری از جمله آمریکا، عربستان، انگلیس و در مواردی نیز فرانسه تسلیح و برای سرنگونی حکومت سوریه به این کشور اعزام شدند که اکنون افزون بر اشغال مناطقی از خاک این کشور و عراق و قتل عام ده ها هزار نفر در عملیات جنگی و تروریستی، کشورهای اروپایی را نیز هدف گرفته اند.

ثبت دیدگاه