• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

اجازه رهبر انقلاب برای نظارت بر زیرمجموعه‌ها و دفتر رهبری

  • 29 تیر 1395 - 13:35
اجازه رهبر انقلاب برای نظارت بر زیرمجموعه‌ها و دفتر رهبری

بهرام پارسایی، سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: باتوجه به این‌که مقام معظم رهبری اجازه داده‌اند کمیسیون اصل نود حتی نهادهای زیرمجموعه رهبری و حتی دفتر ایشان را مورد نظارت قرار دهند، دیگر نیازی به این مصلحت‌اندیشی‌‌ها نیست.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، پارسایی در پاسخ به سوالی درباره بی‌نتیجه ماندن بسیاری از پرونده‌های تخلف‌ها در کمیسیون اصل نود مجلس نهم و تاکید رئیس پیشین این کمیسیون مبنی بر این‌که قرائت گزارش برخی تحقیق وتفحص‌ها همچون پرونده بنیاد شهید صلاح نیست، اعلام کرد: باتوجه به این‌که مقام معظم رهبری اجازه داده‌اند که کمیسیون اصل نود حتی نهادهای زیرمجموعه رهبری و حتی دفتر ایشان را مورد نظارت قرار دهد، دیگر جای بحثی نبوده و نیازی به این مصلحت‌اندیشی‌‌ها نیست. چراکه صلاح این است که افکار عمومی به روشنی در جریان واقعیت‌ها قرار بگیرند و هرچه بیشتر واقعیت‌ها را به افکار عمومی منتقل کنیم، اعتمادشان به مسئولان بیشتر می‌شود.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس دهم همچنین اضافه کرد: مقام معظم رهبری در دیداری که نمایندگان در زمان آغاز به کار مجلس دهم با ایشان داشتند، بر بعد نظارتی و به سرانجام رساندن تحقیق و تفحص‌های مجلس نیز تاکید فرمودند.

ثبت دیدگاه