• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

بر اساس نظرسنجی‌ها؛ کلینتون، پیروز سومین مناظره انتخاباتی بوده است

  • 30 مهر 1395 - 9:52
بر اساس نظرسنجی‌ها؛ کلینتون، پیروز سومین مناظره انتخاباتی بوده است

بر اساس نظرسنجی‌هایی که از بینندگان آخرین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا صورت گرفت است، کاندیدای دموکرات پیروز این مناظره بوده است.

به گزارش رویترز، «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات و «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا چهارشنبه شب گذشته به وقت محلی سومین و آخرین مناظره ریاست‌جمهوری را برگزار کردند.

در میان نظرسنجی‌هایی که پیروز مناظره را بررسی کرده است، کلینتون از موقعیت بهتری برخوردار است.

بر اساس نظرسنجی سی‌ان‌ان/ ا‌آرسی، که بلافاصله در میان بینندگان مناظره انجام شده است، کلینتون پیروز این مناظره بوده است. نتایج این نظرسنجی حاکی از آن است که کلینتون با ۵۲ درصد آرا پیروز مناظره بوده است،‌ در حالی که ترامپ تنها حمایت ۳۹ درصد از بینندگان را کسب کرده است. البته این اختلاف، از اختلاف آرا در دو مناظره اول کمتر است.

این نظرسنجی در مناظره‌های پیشین کلینتون را برنده مناظره معرفی کرده و تاکید کرده بود که وی در مناظره دوم با ۶۲ درصد آرا و در مناظره اول با ۵۷ درصد آرا،‌ پیروز بوده است.

نظرسنجی «یوگاو پست» نیز حاکی از پیروزی کلینتون در این مناظره بوده است. بر اساس این نظرسنجی که در میان هزار و ۵۰۳ نفر از رای‌دهندگان انجام گرفته است،‌ کلینتون در مناظره با ترامپ، با ۴۹ درصد آرا در مقابل ۳۹ درصد برنده شده است. ۱۲ درصد نیز گفته‌اند که دو نامزد، عملکرد برابری داشته‌اند.

طی سه هفته گذشته، شانس کلینتون برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری افزایش یافته است.

ثبت دیدگاه