• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

رئیس‌جمهور: انسان دروغگو و فحاش هرگز یک انقلابی نیست

  • 02 آبان 1395 - 14:35
رئیس‌جمهور: انسان دروغگو و فحاش هرگز یک انقلابی نیست

حجت‌الاسلام والمسلمین  حسن روحانی، رئیس‌جمهور گفت: انسان دروغگو و فحاش و یأس‌پراکن، هرگز یک انقلابی نیست و آنهایی که از یأس سخن می‌گویند با انقلاب اسلامی ایران رابطه‌ای ندارند.

 روحانی با اشاره به اینکه اگر در گذشته می‌خواستیم راه برویم و حرکت کنیم، زنجیرهای تحریم مانع از حرکت ما بود، گفت: امروز این زنجیرها وجود ندارد، اما باید حرکت کنیم. چرا که مانع اصلی برداشته شده و روابط بانکی ما با دنیا برقرار شده و روز به روز هم گسترده‌تر خواهد شد.

رییس‌ جمهوری افزود: ما غاصب را از باغ خود بیرون کردیم و درب باغ به روی مردم باز شده است و امروز عده‌ای کودک به در باغ آمده و می‌گویند، سیب و گلابی کجاست که می‌خواهیم میل کنیم. امروز این باغ که نهال‌های آن تازه غرس شده آماده باروری است، اما برای به ثمر نشستن صبر لازم است.

 روحانی تأکید کرد: آنهایی که فکر می‌کنند با حرف‌های نادرست می‌توانند ملت ایران را مأیوس کنند در خطا و اشتباه به سر می‌برند.

رییس‌ جمهوری با بیان اینکه امروز باید ادبیات ما بر مبنای امید، انسجام، اتحاد و وحدت ملی باشد، خاطر نشان کرد: ادبیات ما ادبیات اتحاد و امید باشد؛ نباید عده ای گفتمان یاس و بدتر از آن فروپاشی قدرت مدیریتی این ملت بزرگ را ترویج کنند.

رییس‌ جمهوری گفت: آنها که تصور می‌کنند که در این کشور دو راه وجود دارد در خطا و اشتباه هستند، چرا که یک خط و یک رهبر و یک دولت بیشتر نداریم؛ در ایران مدیریت دوگانه وجود ندارد.

 روحانی افزود: همه پیشرفت‌های دولت در سایه حمایت، انسجام و کمک ملت ایران بوده و برجام خودکفایی و رونق اقتصادی و رشد اقتصادی ۵ درصدی که به آن خواهیم رسید، بی‌تردید متعلق به مردم بوده و ما خادمان ملت هستیم و همه زندگی ما عشق به ملت، انقلاب اسلامی ، امام راحل و رهبرمان است.

ثبت دیدگاه