• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

صادقی، نماینده مجلس: صدا و سیما مقصر اصلی گسترش ماهواره در ایران است

  • 18 آذر 1395 - 19:00
صادقی، نماینده مجلس: صدا و سیما مقصر اصلی گسترش ماهواره در ایران است

محمود صادقی نماینده مردم تهران گفت: مسئول اول گسترش ماهواره و رادیو استعمار بی بی سی، صداو سیما است که با حاکمیت سانسورو جلوگیری از انتشار حقیقت، فضا را برای غوغاسازی باز کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، صادقی که در دانشگاه شیراز سخن می‌گفت، افزود: آقای امیرآبادی نماینده قم و از برادران اصولگرای مجلس و از اعضای هیات رئیسه است. من از خود او شنیده‌ام که گفت قرار بود یک بار در برنامه‌ای صحبت کنیم و بعد آن را لغوش کردند و چون در مورد این مسئله مصاحبه کردم، همین صداوسیما دیگر مرا نشان نمی‌دهد. صداوسیما حتی اصولگرایان را به خاطر یک انتقاد حذف کرده‌ است.

این عضو فراکسیون امید در پایان با اشاره به روایتی از امام علی (ع) اظهار داشت: در زمان خلافت خلیفه دوم دادگاهی تشکیل شده بود. امام علی (ع) یک طرف دعوا بود و یک فرد از اقلیت‌های دینی طرف دیگر آن. هنگامی که جلسه دادرسی شروع شد، خلیفه دوم به امام علی (ع) گفت یا ابوتراب! در کنار طرف دیگر بنشین. وقتی جلسه دادگاه ختم شد، عمر بن خطاب چهره حضرت را دید و احساس کرد ایشان راضی نمی‌آیند. به حضرت گفت یا ابوتراب! بدت آمد که گفتم کنار او بنشین. مگر قرار نیست همه افراد یکسان باشند. حضرت علی (ع) گفتند از این مسئله بدم نیامد بلکه از این مسئله بدم آمد که مرا با کنیه صدا زدی و باید مرا همانند طرف دیگر دعوت صدا می‌زدی و اسم کوچکم را می‌گفتی. در عرب، کنیه را برای احترام می‌گویند. باید مرا مساوی صدا می‌زدی. این ایده امام علی(ع) و رهبران ماست.

ثبت دیدگاه