• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

نظارت بهداشتی بر دامهای قربانی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی بصورت ویژه توسط شبکه دامپزشکی شهرستان انار

  • 11 آبان 1393 - 0:05
نظارت بهداشتی بر دامهای قربانی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی بصورت ویژه توسط شبکه دامپزشکی شهرستان انار

دکتر سید احسان منصوری نژاد مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان انار ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت سیدالشهداء ( ع ) گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی بازرسان بهداشتی این شبکه از ساعت ۷ صبح لغایت ۲۱ شب نظارت بهداشتی و شرعی بر دامهای قربانی به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان گوشت های قربانی و تأمین بهداشت عمومی را بصورت ویژه انجام می دهند.

دکتر منصوری نژاد افزود: با هماهنگی های انجام شده با شهرداری محترم انار کشتارگاه دام این شهرستان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در ساعات مذکور آماده ارائه خدمات بصورت رایگان می باشد.

وی گفت: توصیه می شود همشهریان عزیز به منظور جلوگیری از انتقال بیماریهای مشترک بین انسان و دام، دامهای قربانی خود را در کشتارگاه دام انار و تحت نظارت بازرسین بهداشتی و شرعی ذبح نمایند.

در پایان دکتر منصوری نژاد گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی کشیک شبکه دامپزشکی شهرستان انار از ساعت ۷ صبح لغایت ۲۱ شب بصورت اکیپ های ثابت و سیار در شبکه، کشتارگاه و سطح شهر مستقر می باشند. این شبکه آماده پاسخگوئی به سئوالات همشهریان گرامی و هماهنگی های لازم جهت نظارت بهداشتی بر دامهای قربانی با شماره تلفن های ۳۴۳۸۲۸۳۰ و ۳۴۳۸۶۶۹۵ می باشد.

دکتر سید احسان منصوری نژاد

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار

ثبت دیدگاه