• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

تشکر آیت‌الله هاشمی از مردم استان کرمان

  • 02 دی 1392 - 0:03
تشکر آیت‌الله هاشمی از مردم استان کرمان

آیت الله هاشمی رفسنجانی با صدور پیامی از استقبال گرم و پرشور مردم و مسئولین استان کرمان تشکر کرد و تاکید کرد: شما بخوبی ثابت کردید که علی‌ر‌غم زمزمه‌های تفرقه‌انگیز، به وحدت که عامل اصلی پیروزی، تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی در همه مقاطع بود، متعهد هستید و انشاءالله این روحیه تقویت شود و در سراسر کشور گسترش یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، متن کامل پیام رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 مردم شریف استان کرمان

فرصت سفر به زادگاه و دیدار با مردم خوب شهرهای کرمان، رفسنجان و بهرمان، مخصوصاً دیدار با مردم خونگرم شهرها و روستاهای مسیرهای حرکت، توفیقی بسیار ارزشمند برای تجدید خاطرات و تقویت روحیات بود.

ابراز محبت‌های پاک شما که اوج آن را در مصلای جمعه کرمان ، مسجد جامع رفسنجان و دانشگاه های آزاد اسلامی کرمان و رفسنجان  شاهد بودیم، سرمایه‌ای بی‌بدیل و قابل ستایش و تقدیر برای من در زندگی می‌باشد.

فرصت را غنیمت می‌شمارم و از مردم بزرگوار و وفادار دیگر شهرهای استان عذرخواهی می‌نمایم که فشردگی برنامه‌ها و محدودیت زمانی سفر به خاطر جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در تهران، سعادت دیدار آنان را از من گرفت که انشاءالله در فرصت‌های بعدی جبران می‌نمایم.

از مسؤولان بزرگوار استان، مخصوصاً آیت‌الله جعفری و مهندس رزم‌حسینی و اقشار و صنوف مختلف، به ویژه جوانان دانشجو و همه برادران و خواهرانم تشکر می‌نمایم که فراتر از گفتار، در رفتار ثابت کرده‌اند که علی‌ر‌غم زمزمه‌های تفرقه‌انگیز، به وحدت که عامل اصلی پیروزی، تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی در همه مقاطع بود، متعهد هستند و انشاءالله این روحیه تقویت شود و در سراسر کشور گسترش یابد

ثبت دیدگاه