• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای دانشگاه علمی کاربردی تمدید شد

  • 05 دی 1392 - 0:02
مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای دانشگاه علمی کاربردی تمدید شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت شرکت در پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای بهمن ماه سال ۹۲ دانشگاه علمی کاربردی تا روز یکشنبه هشتم دی ماه خبر داد.

 دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به داوطلبان متقاضی شرکت در پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای بهمن ماه ۹۲ در دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی که تا کنون برای شرکت در پذیرش این دوره‌ها ثبت‌نام نکرده‌اند، اظهار کرد: این داوطلبان می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه هشتم دی ماه برای ثبت‌نام از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

 به گفته وی هر یک از داوطلبان لازم است در مهلت تمدید شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org پس از دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مطالعه دقیق آن اقدام به واریز وجه ثبت‌نام و انتخاب رشته از طریق فرم انتخاب رشته اینترنتی کنند.

 توکلی در ادامه درباره تعداد داوطلبانی که تا کنون اقدام به ثبت‌نام در پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای بهمن ماه سال جاری کرده‌اند، گفت: تا کنون ۹۴ هزار و ۸۹۷ داوطلب برای شرکت در این دوره‌ها ثبت‌نام کردند.

ثبت دیدگاه