• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی حرفه‌ای علمی کاربردی از دوشنبه

  • 09 دی 1392 - 0:03
ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی حرفه‌ای علمی کاربردی از دوشنبه

تاریخ و نحوه ثبت نام دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ‌ماه سال ۱۳۹۲ اعلام شد .

 به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، داوطلبان متقاضی شرکت در پذیرش دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ‌ماه سال ۱۳۹۲ ، می توانند از ۹ تا ۱۵ دی ماه به صورت اینترنتی نسبت به ثبت نام خود از طریق سایت سازمان سنجش اقدام نمایند.

 لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است ) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در پذیرش دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ‌ماه سال ۱۳۹۲ اقدام نمایند.

 با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام در این روش به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۱۴۴ هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری اقدام وسپس نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند​.

ثبت دیدگاه