• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

۱۷ دی آخرین مهلت ثبت نام آزمون دستیاری / برگزاری آزمون در اردیبهشت

  • 15 دی 1392 - 0:02
۱۷ دی آخرین مهلت ثبت نام آزمون دستیاری / برگزاری آزمون در اردیبهشت

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام چهل و یکمین آزمون دستیاری رشته‌های پزشکی تا روز سه‌شنبه ۱۷ دی، گفت: تاکنون ۴۹۰۰ داوطلب نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند.

غلامرضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به مهلت ثبت‌نام داوطلبان تا روز سه‌شنبه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir گفت: مهلت ویرایش اطلاعات از امروز آغاز شده است و داوطلبانی که تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند نسبت به انجام ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

 وی همچنین در خصوص تعیین مهلت مجدد برای جاماندگان از ثبت‌نام،‌ تصریح کرد: برای داوطلبانی که از ثبت‌نام در این دوره از آزمون جا مانده‌اند، مهلت مجددی از پنجم بهمن ماه در نظر گرفته شده است.

 رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با بیان اینکه آزمون این دوره بدون تغییر و همانند سال گذشته برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تنها زمان آزمون تغییر کرده است و بر این اساس آزمون دستیاری چهل و یکم در ۱۱ اردیبهشت ماه سال ۹۳ برگزار می‌شود.

 حسن‌زاده در پایان گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، مقرر شد هر گونه تصمیم‌گیری برای تغییر و تحول از دوره بعدی آزمون دستیاری انجام می‌شود.

ثبت دیدگاه