• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

فرماندار، فرمانده انتظامی و شهردار انار روز خبرنگار را تبریک گفتند

  • 17 مرداد 1396 - 10:30
فرماندار، فرمانده انتظامی و شهردار انار روز خبرنگار را تبریک گفتند

سیدضیاءطباطبایی فرماندار، سرهنگ غضنفری فرمانده انتظامی و علی رحیمی شهردار انار در پیام‌های جداگانه‌ای روز خبرنگار را تبریک گفتند.

پیام تبریک فرماندار انار به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

خبرنگاران محترم
می دانیم انجام رسالتی که بر عهده گرفته اید دقت ،صداقت و شکیبی وصف ناپذیر می خواهد کـه قلـم و زبان را یارای ارج نهــادن به آن نیست . اما در سـالروز شـهادت شهید صارمی و روز خبرنگار بجا و شایسته می دانیم که در پاسخ به پذیرش این رسالت خطیر توسط شما ،‌ به ادای دین برخیزیم و ستایشگر و قدردان گوشه ای از زحمات توان فرسایتان باشیم . چرا که حضورفعال در عرصه خبررسانی دقیق و صادقانه در خور ستایش است .

از خداوند متعال برای شما توفیق روز افزون در جهت پاسداری و حراست از ارزشهای مقدس نظام جمهوری اسلامی راخواستاریم.

سید ضیاء الدین طباطبائی
فرماندار شهرستان انار

پیام تبریک سرهنگ غضنفری فرمانده انتظامی انار به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

رسالت امروز خبرنگاران در میان انبوهی از رسانه ها و اطلاعات از حساسیت و پیچیدگی ویژه ای برخوردار است که سختی شغل این عزیزان را افزایش می دهد.

خبرنگاران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ،وارث سرمایه ای عظیم هستند که همکاران شهید آنها با عبور از هواهای نفسانی خود در مصاف با جهل و تزویر و تقدیم هستی خود برایشان به یادگار گذاشته اند و در تاریخ بعنوان الگوهای راستین این قشر از اهالی رسانه ماندگار خواهند بود .

خبرنگاری عشق،هنر و یک اعتقاد است که به هیچ وجه نمی توان به آن بعنوان یک شغل نگاه کرد و بر همین اساس خبرنگاران واقعی با توجه به تخصص و تعهد فردی و اجتماعی خود،همواره سعی می نمایند تا در کمال صداقت و بی طرفی در انتشار اخبار و نظرات به تعالی ارزشهای معنوی جامعه که در نهایت به تامین آرامش روانی جامعه می انجامد فعالیت نمایند و با چشمانی همیشه بیدار و تسلط بر اطلاعات و تغییرات در پویایی فکر و اندیشه افراد جامعه،سهم خود را ایفا نمایند.

عرصه امنیت و نظم جامعه ،نیازمند ارتباط اجتماعی و فعالیت رسانه ای خبرنگاران است تا بتواند بر پایه دانایی و وحدت عمومی از وقوع ناهنجاریها و جرائم پیشگیری نماید و بر اساس همین دیدگاه ،اقدامات رسانه ای مطلوبی در سطح شهرستان،میان مجموعه انتظامی و خبرنگاران به انجام رسیده است که وظیفه خود می دانیم در این روز از تمام خبرنگاران که با نهایت دقت در امر تقویت ارزشها و باورها ی عمومی مردم و تزویج قانون گرایی و مشارکت اجتماعی همکاری داشته اند نهایت تقدیر و سپاسگزاری نمائیم.

 

پیام تبریک شهردار انار به مناسبت ۱۷ مرداد؛ روز خبرنگار

۱۷ مرداد روز شهادت خبرنگار والامقام شهید محمود صارمی و فرارسیدن روز بزرگداشت مقام خبرنگار هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری خدا قوت بگوییم .
این روز در حقیقت فرصتی است برای پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگاران آزاده ای که برای دسترسی ، تولید ، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند .
در دنیای کنونی با وجود تکنولوژی های ارتباطی پیشرفته و متعدد در امر دستیابی سریع به اطلاعات و منابع ، کسب اطلاعات موثق و قابل اطمینان در مورد وضعیت سیاسى، اجتماعى ، امنیتى و فرهنگی جامعه و انتشار آنها فرآیندی بسیار دشوار و در عین حال ضرورى و حیاتى است .
اینجانب، روز خبرنگار ، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی و خصوصا خبرنگاران پرتلاش انار تبریک عرض نموده و برای آن مجاهدان بی ادعای عرصه، آگاهی بخشی و دانش افزایی آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق دارم .

امیدوارم مجموعه مدیریت شهری انار با همراهی و مساعدت اصحاب رسانه و فعالان جراید بتواند در راستای وظایف خطیر خود و زمینه سازی برای توسعه گامهای مثبتی برداشته و اقدامات سازنده ای را انجام دهد .

علی رحیمی

شهردار انار

ثبت دیدگاه