• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

فرمانده انتظامی انار: شیوه‌های تربیتی امروز با گذشته تفاوت بسیاری پیدا کرده

  • 09 آبان 1396 - 7:35
فرمانده انتظامی انار: شیوه‌های تربیتی امروز با گذشته تفاوت بسیاری پیدا کرده

فرمانده انتظامی انار در جمع والدین دانش آموزان بیان داشت: با توجه به تغییرات لحظه ای ، در شرایط موجود و به ویژه اثرگذاری فضای مجازی بر رفتار افراد،سبک زندگی در خانواده و دیدگاه تربیتی از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

سرهنگ غضنفری در این جلسه یادآور شد: درک صحیح از واقعیتهای موجود جامعه نیاز به دسترسی و تحقیق در مسائل مرتبط با رفتار افراد دارد که باید در ابتدا والدین با کسب معلومات لازم شرایط زندگی و تربیتی را در خانواده فراهم کنند تا در فضای متنوع و گوناگون خبری، اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی و سیاسی موجود که تهدید است و فرصت ها رابه وجود می آورد بتوانند از مقابل آسیب ها از خانواده محافظت کنند و به استحکام بافت اجتماعی و سبک زندگی سالم وارزشی منجر شود.

وی افزود: شیوه های تربیتی امروز با گذشته تفاوت بسیاری پیدا کرده است و والدین نیاز به بروزرسانی اطلاعات خود در این حوزه دارند تا با نسل جدید که بسیار هوشیار، زرنگ و همه جانبه نگر است در تعامل قرار گیرد و نقش تربیتی و پرورشی خود را حاکم کنند.

سرهنگ غضنفری بیان داشت: محصول تربیت و پرورش در خانواده ها در سطح جامعه میزان نظم، قانون گرایی، رعایت ارزشها،همنوع دوستی،مقاومت اجتماعی،همیاری عمومی و سایر مولفه های زندگی اجتماعی شایسته را تعیین می کنند و پلیس نیز در این میان با ماموریت نظامی و آگاهی بخشی خود به آن انسجام می بخشد.

وی در پایان به خانواده ها توصیه کرد در جهت داشتن فرزندان و خانواده سالم که منجر به جامعه ای سالم و ارزشی می گردد بایستی سواد و مهارت لازم را در تمام امور کسب کنند.

ثبت دیدگاه