• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

پراید زیر کامیون له شد + تصاویر

  • 13 بهمن 1392 - 0:02
پراید زیر کامیون له شد + تصاویر

راننده جوانی که در یک حادثه رانندگی خودروی سواری اش در زیر کامیون کمپرسی و مقدار زیادی خاک و سنگ گرفتار شده بود با تلاش آتش نشانان نجات یافت.

 به گزارش ایسنا، پس از اطلاع رسانی این حادثه توسط شاهدین به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و در خواست کمک فوری، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۷۸ و گروه امداد و نجات ۱۵ را به محل حادثه درحد فاصل میدان غنی آباد و جاده خاوران، روبروی کارخانه سیمان اعزام کرد.

 حسین جان نثار رئیس ایستگاه ۷۸ آتش نشانی که در محل حادثه حاضر شده بود در این باره گفت: یکدستگاه کامیون کمپرسی که حامل خاک و سنگ بود به دلیل نامعلومی بر روی یکدستگاه خودروی پراید که در حال حرکت بود واژگون شد و این خودرو و راننده‌اش را زیر خروارها خاک و سنگ مدفون کرد.

 وی افزود: با توجه به ترافیک شدید و ازدحام جمعیت، آتش نشانان بی درنگ اقدام به ایمن سازی محل کرده و ضمن رعایت اصول ایمنی، مقدار زیادی سنگ و خاک را از روی راننده سواری برداشتند که خوشبختانه پس از تلاش بسیار سرانجام توانستند راننده سواری بنام وحید – ب ۲۳ ساله را سالم از خودرو بیرون آوردند.

 این رئیس ایستگاه آتش نشانی با اشاره به انتقال راننده سواری به بیمارستان توسط عوامل اورژانس، ادامه داد: علت بروز این حادثه رانندگی هم اکنون از طرف پلیس راهور تحت بررسی است.

تصادف پراید با کامیون

تصادف پراید با کامیون

تصادف پراید با کامیون

تصادف پراید با کامیون

تصادف پراید با کامیون

ثبت دیدگاه