• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

آغاز توزیع کارت آزمون ارشد از یکشنبه

  • 13 بهمن 1392 - 0:03
آغاز توزیع کارت آزمون ارشد از یکشنبه

کارت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۳ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از یکشنبه به صورت اینترنتی توزیع می‌شود.

به گزارش ایسنا، توزیع کارت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ۹۳ از یکشنبه ۱۳ بهمن ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، آغاز می‌شود.

آزمون برای‌۱۳۶ کد رشته‌ امتحانی‌ در نوبت صبح و بعدازظهر روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه‌ ۱۶، ۱۷ و ۱۸ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۲ برگزار خواهد شد.

 در آزمون امسال ۹۵۱ هزار و ۸۸۱ داوطلب ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۱۲ هزار و ۶۷۱ داوطلب دو رشته‌ای هستند.

 کارت ورود به جلسه آزمون و برگه راهنمای مذکور از فردا بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و هر داوطلب بر حسب مورد و با توجه به تاریخ برگزاری آزمون حداکثر تا روز جمعه ۱۸ بهمن ماه می‌تواند کارت ورود به جلسه دریافت کند.

 داوطلبان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. لذا کلیه داوطلبان بایستی شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در یکی از ۶۶ کدرشته امتحانی به عنوان رشته امتحانی دوم نیز بوده‌اند، می‌بایست کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از سایت این سازمان پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه نمایند.

ثبت دیدگاه