• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

آزمون ارشد ۹۳ یک هفته به تعویق افتاد

  • 16 بهمن 1392 - 0:02
آزمون ارشد ۹۳ یک هفته به تعویق افتاد

مدیر روابط عمومی وزارت علوم گفت: آزمون کارشناسی ارشد ۹۳ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی یک هفته به تعویق افتاد.

 دکتر مهدخت بروجردی در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳ گفت: با توجه به شرایط بد جوی در استان‌های شمالی کشور آزمون ارشد ۹۳ به تعویق افتاد.

 وی افزود: آزمون مذکور در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه، ۲۳، ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

 همچنین دکتر ابراهیم خدایی رییس سازمان سنجش آموزش کشور نیز به ایسنا گفت: با توجه به تغییر زمان آزمون برای داوطلبان این آزمون کارت ورود به جلسه جدید صادر خواهد شد.

 وی افزود: آزمون کارشناسی ارشد ۹۳ که قرار بود در صبح و بعدازظهر روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه برگزار شود، به همان ترتیب در نوبت صبح و بعدازظهر روزهای ۲۳، ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص تعویق زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: بر اساس گزارشات واصله در رابطه با شرایط نامساعد جوی در اغلب استان‌های کشور، درخواست داوطلبان، خانواده‌های آنان، مسؤلین استانی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هماهنگی به عمل آمده با وزارت کشور در رابطه با عدم امکان حضور داوطبان یا مشکلات حضور به موقع در حوزه‌های امتحانی،‌ سازمان سنجش آموزش کشور به منظور رفاه حال داوطلبان ترتیبی اتخاذ کرده تا آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۳ به ترتیب طی روزهای چهارشنبه (۲۳ بهمن)، پنجشنبه (۲۴ بهمن) و جمعه (۲۵ بهمن ماه) برگزار شود.

اطلاعیه تکمیلی این سازمان ساعت ۱۴ روز شنبه (نوزدهم بهمن ماه) از طریق سایت سازمان به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.”

ثبت دیدگاه