• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

راهیابی ۹ نفر از دانش آموزان اناری به مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی

  • 09 مرداد 1397 - 10:42

احمد علی اکبری، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پروش انار گفت: ۹نفر از دانش آموزان برتر شهرستان به مرحله کشوری مسابقات قرآن، معارف اسلامی و فرهنگی وهنری راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان انار، احمد علی اکبریافزود: از این ۹ نفر ( ۳ دختر و ۶ پسر ) از دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم شهرستان انار در ۳ مرحله آموزشگاهی، شهرستانی و استانی شرکت کرده و سپس به مرحله کشوری راه یافتند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان گفت: در سطح مسابقات قرآن و معارف اسلامی،آقایان علی باقری زاده در رشته حفظ کل قرآن و سید سجاد حاج میرزا در رشته مداحی ازآموزشگاه شهیدان قدیری و انارکی، محمد علی صادقیان در رشته حفظ ده جزء از آموزشگاه شهیددستغیب و سرکار خانم عالمه مهدیزاده در رشته حفظ ده جزء ازآموزشگاه آیت الله خامنه ای جواز ورود به مرحله کشوری را کسب نموده اند.

وی افزود: آقایان ، سید سعید مرتضوی در رشته وبلاگ نویسی از آموزشگاه امام حسین(ع)،علی اصغر فهیمی و محمدرضا فهیمی در رشته بازی های رایانه ای از آموزشگاه شهیدان قدیری و انارکی و سرکار خانمها نفیسه ناجی در رشته طراحی از هنرستان باقرالعلوم امین شهر و زهرا زعیم حسینی در رشته مقاله نویسی از اموزشگاه دخترانه رحیمی جواز ورود به مسابقات کشوری را کسب نموده اند.

 

ثبت دیدگاه