• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

اعمال محدودیت در فعالیت بازار و اصناف شیراز

  • 23 اسفند 1398 - 19:24
اعمال محدودیت در فعالیت بازار و اصناف شیراز

استاندار فارس گفت: طبق تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، از ۲۳ اسفند ۹۸ تنها فعالیت صنوف ضروری مثل نانوایی؛ میوه و تره بار؛ خواروبار و لبنیات، قصابی، مرغ و ماهی فروشی و داروخانه در شیراز مجاز است.

عنایت الله رحیمی افزود: تعطیلی واحد‌های صنفی غیر ضروری از جمله تصمیمات این ستاد برای کاهش مراجعات و تردد مردم به شما می‌رود و ما تلاش می‌کنیم تا با همکاری اصناف به مرحله بالاتری در کنترل این بیماری دست یابیم.

استاندار فارس تامین مایحتاج افراد آسیب پذیر و زیر پوشش را از دیگر اقدامات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا عنوان کرد و گفت: بخش اعظمی از کارکنان دولت و خانواده آنان با دور کاری در منزل تحت مراقبت قرار گرفته اند و در این زمینه امیدواریم مردم با بهره گیری از خدمات الکترونیکی دولت مشارکت بهتری در کاهش تردد و کاهش شیوع این بیماری داشته باشند.

رحیمی با اشاره به اقدامات و تصمیمات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: برای مدیریت و جلوگیری از اسکان مهمانان نوروزی در منازل اجاره ای؛ هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی انجام گرفته و با خاطیان به شدت برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه ممانعت از برگزاری هرگونه تجمع از جمله اهداف دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به شمار می‌رود افزود: هتل‌ها تحت هیچ شرایطی میهمان نمی‌پذیرند وهمه مراکز سیاحتی، زیارتی، اقامتی، ورزشی، آموزشی تعطیل هستند.

رحیمی اظهار داشت: اطلاع رسانی‌های به موقع و همکاری دستگاه‌های متولی نقش بسزایی در کنترل شرایط بحرانی دارد و مردم باید تنها از رسانه ملی و مراجع رسمی از اخبار مطلع شوند.

ثبت دیدگاه