• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

بازنشستگان فرهنگی اقلید تجلیل شدند

  • 25 آبان 1398 - 11:50
بازنشستگان فرهنگی اقلید تجلیل شدند

طی آیینی در سالن اجتماعات آموزش و پرورش از بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان اقلید تجلیل شد.

در این مراسم که در سالن همایش امام رضا(ع) و با حضور فرماندار و نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی برگزار شد در ابتدا مدیر آموزش و پرورش اقلید به بیان گزارشی از عملکرد این اداره پرداخت.

 محمود میرسلیمانی افزود: اداره آموزش و پرورش شهرستان اقلید در بین ۵۶ مدیریت آموزش و پرورش استان فارس در ارزشیابی عملکرد در تمامی شاخص های ارزشی رتبه ششم را داراست که این نشان از توانمندی بالای دبیران، دانش آموزان و کل مجموعه آموزش و پرورش شهرستان اقلید است.

 در حاشیه این مراسم، رئیس کانون بازنشستگان فرهنگی اقلید گفت: از سال ۱۳۵۱ که آموزش و پرورش اقلید توسط وزارت آموزش و پرورش وقت مستقل شد تا امروز ۱۴۷۵ نفر از فرهنگیان این شهرستان بازنشسته شده اند.

 سید حسن مرتضوی در خصوص فعالیت های کانون بازنشستگان فرهنگی افزود: رسیدگی به امور پرونده های درمانی، کمک های حمایتی در قالب پرداخت وام ،برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی، سرکشی و عیادت از بازنشستگان بیمار از فعالیت های این کانون است.

 شهرستان اقلید هم اکنون دارای ۱۳ هزار دانش آموز و ۱۴۰ آموزشگاه، دو مرکز آموزش قرآن، سه کانون پرورشی و یک هزار و ۴۰۰ معلم و دبیر است.

ثبت دیدگاه