• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

زیباسازی ورودی موزه دفاع مقدس فارس با کمک شهرداری شیراز

  • 05 اردیبهشت 1399 - 8:27
زیباسازی ورودی موزه دفاع مقدس فارس با کمک شهرداری شیراز

روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس اعلام کرد که ورودی مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس در شیراز به همت شورا و شهرداری با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال زیباسازی می‌شود.

مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان فارس که در مسیر ورودی شرقی شهر شیراز در جوار حرم های مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) و سیدعلاالدین حسین(ع) و اماکن گردشگری همچون خانه زینت الملک وموزه باغ نارنجستان قرار دارد که این مرکز را به عموان یک نقطه گردشگری در شهر شیراز مطرح کرده است که شورای اسلامی و شهرداری شیراز نیز در راستای زیست پذیری و انسان محوری اقدام به زیباسازی ورودیمرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان در جهت استفاده عموم  نموده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، طرح زیباسازی مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان که فاز اول آن سال ۹۶ به بهره برداری رسید و هم اکنون به مکانی برای حضور اقشار مختلف مردم و گردشگران تبدیل شده، براساس مصوبه شورای شهر و توسط سازمان سیما، منظر و زیباسازی شهرداری شیراز به همت بهسازی و زیباسازی می‌شود.

فاز اول این زیبا سازی در قسمت های زیر پل کابلی حضرت ولی عصر(عج) و با ترکیب فلز و بتن انجام خواهد شد و شامل فضاسازی از تمثال شهداء و دفاع مقدس در جداره ها و ستون‌های این پل است.

فاز دوم این طرح شامل محوطه سازی خواهد بود، در آینده‌ای نزدیک اجرایی و کل طرح تکمیل خواهد شد.

ثبت دیدگاه