• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

تهیه اصلاحیه طرح سرمایه‌گذاری شبکه فیبر نوری شیراز

  • 23 شهریور 1399 - 16:57
تهیه اصلاحیه طرح سرمایه‌گذاری شبکه فیبر نوری شیراز

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز گفت: اصلاحیه طرح سرمایه‌گذاری برای تکمیل و بهره‌برداری از شبکه فیبر نوری شیراز تهیه شده است.

لیلا دودمان با اشاره به برگزاری چهل و یکمین جلسه عادی این کمیسیون که با حضور اعضا، مشاوران و مدیران شهرداری برگزار شد، از بررسی لایحه اخذ مجوز انعقاد قرارداد پروژه تکمیل فیبرنوری کلانشهر شیراز از طریق سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری به روش BOLT خبر داد و افزود: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز موظف است طی مکاتبات رسمی اصلاحیه طرح سرمایه‌گذاری «تکمیل و بهره‌برداری از شبکه فیبر نوری» را انجام داده و براساس نتایج دریافت شده نسبت به بازبینی طرح سرمایه‌گذاری پروژه مذکور اقدام کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شورای شیراز دودمان ادامه داد: بر این اساس نتایج حاصله به همراه دو فاکتور مدت و درصد سود سرمایه‌گذاری در اسرع وقت به کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات ارسال می‌شود.

دودمان دیگر دستور کار این جلسه را گزارش پیشرفت پروژه هوشمندسازی مراکز تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی عنوان کرد که پیش از این نیز مطرح شده بود و گفت: نتایج بررسی فنی اجرای پروژه مذکور تا پایان هفته جاری به کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات اعلام می‌شود. 

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز گزارش پیشرفت پروژه فیبرنوری را منوط به بازدید اعضای شورای شهر شیراز از پروژه فوق دانست و یادآور شد که در این جلسه گزارش پیشرفت پروژه پارکینگ هوشمند و پیشرفت پروژه مطالعات جامع ITS را یادآور شد.

او اضافه کرد: بر این اساس گزارش پیشرفت پروژه مطالعات جامع ITS توسط معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ارائه و مقرر شد در اجرای پروژه هماهنگی لازم با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات انجام شود.

دودمان خاطرنشان کرد: پروژه ITS طرح مطالعاتی است که در حال حاضر پیمانکار آن مشخص شده و اجرای این طرح نقشه راهی برای خدمات حمل‌ونقل هوشمند خواهد بود.

ثبت دیدگاه