• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

دانش‌آموزان فارس ۱۳ رتبه برتر جشنواره “رسانش” را کسب کردند

  • 08 مهر 1399 - 21:31
دانش‌آموزان فارس ۱۳ رتبه برتر جشنواره “رسانش” را کسب کردند

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان فارس با اشاره به برگزاری دومین دوره‌ی جشنواره‌ی ملی رسانش ویژه دانش‌آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم، گفت: دانش‌آموزان انجمنی فارس در این جشنواره ملی، موفق به کسب ۱۳ عنوان برتر شده‌اند.

رضا نجابت سه‌شنبه ۸ مهر در جمع خبرنگاران گفت: در این جشنواره، دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول در حوزه رسانه‌های مکتوب و چند رسانه‌ای در قالب‌های پادکست صوتی، اینفوگرافیک، پوستر، تیزر، رادیو مدرسه، روزنامه دیواری، سایت و وبلاگ، فیلم کوتاه، کانال در فضای مجازی، گزارش تلویزیونی، مستند، موشن گرافیک نشریه و نشریه الکترونیک شرکت کردند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم نیز در قالب های تولیدات مکتوب و چند رسانه‌ای اعم از پادکست صوتی، اینفوگرافیک، پوستر، تیزر، رادیو مدرسه، روزنامه دیواری، سایت و وبلاگ، فیلم کوتاه، کانال در فضای مجازی، گزارش تلویزیونی، مستند، موشن گرافیک نشریه، نشریه الکترونیک، نشریه تک برگی، نماهنگ و اپلیکیشن با هم به رقابت پرداختند.

 نجابت افزود: در مقطع متوسطه اول محمد مهدی زمان‌زاده در طراحی پوستر رتبه اول، محمدجواد عباسپور در ساخت تیزر رتبه دوم، فائزه تقوایی و فاطمه رنجبر نیز در پادکست صوتی به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در مقطع متوسطه دوم نیز امیرحسین جمالی در پادکست رتبه اول و در نماهنگ رتبه دوم، فاطمه حسینی در پادکست صوتی رتبه سوم، مریم امینی در اینفوگرافیک رتبه دوم، سپیده اسدی و معراج زاهدی و پریا گنجی خواهان نیز در طراحی سایت و وبلاگ به ترتیب زتبه های اول تا سوم و فاطمه قوهستانی در رشته کانال در فضای مجازی رتبه اول را کسب کردند.

نجابت با ابراز خرسندی از موفقیت دانش آموزان انجمنی استان فارس، گفت: دانش آموزان عضو انجمن اسلامی استان فارس، در مجموع رتبه دوم تولید آثار رسانه‌ای را در دومین جشنواره ملی رسانش، کسب کردند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان فارس هدف از برگزاری جشنواره رسانش را شناسایی و پرورش استعدادهای دانش آموزی در حوزه رسانه، فعال کردن و به کارگیری این استعدادها در رسانه‌های موثر، مفید و جذاب، اعلام کرد.

ثبت دیدگاه