• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

آب در برخی مناطق شیراز ۴ آذر قطع می‌شود

  • 03 آذر 1399 - 18:08
آب در برخی مناطق شیراز ۴ آذر قطع می‌شود

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شیراز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از روز سه‌شنبه ۴ آذر، شهروندان ساکن در بعضی از مناطق شیراز برای ۱۶ ساعت با افت فشار و قطعی آب، مواجه خواهند شد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شیراز اعلام کرده است که از ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه ۴ آذر، آب به شکل موقت و برای حدود ۱۶ ساعت در بخش‌های وسیعی از شمال، مرکز، غرب، جنوب و شرق شیراز قطع شده یا از فشار آن کاسته خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه شرکت آبفای شیراز، علت این قطعی و افت موقتی فشار آب نشتی ایجاد شده در خط اصلی آبرسانی از سد درودزن به شیراز و نیاز اضطراری به تعمیر این مسیر از خط تامین کننده جریان آب، اعمال خواهد شد.

براساس این اطلاعیه قطعی یا افت فشار آب در محدوده‌ی اکبرآباد، رکن آباد، زیباشهر، آب زنگی، کوی گلشن، خیابان جام جم، میدان گاز، تپه تلویزیون و خیابان انقلاب در شمال شیراز، خیابان ملاصدرا در مرکز شیراز و شهرک سعدی در شرق شیراز حادث خواهد شد.

در اطلاعیه آبفای شیراز همچنین از بلوار سیبویه، شهرک‌های احمدآباد، فرهنگیان، جانبازان پشت باغ جنت، فرهنگیان عشایری، رضوان، بهاران، بلوار نارنج، کمربندی حد فاصل پشت بلوار میثم شمالی تا ۲۰ متری امام خمینی و بلوار رحمت نیز به عنوان نقاطی که تحت تاثیر اقدامات تعمیری آن شرکت قرار خواهند داشت، یاد شده است.

آبفای شیراز همچنین اعلام کرده است که شهرک جوادیه، دینکان، بلوار معالی آباد، گلدشت معالی آباد، میرزای شیرازی حد فاصل میدان صنایع تا چهارراه معالی آباد، شهرک صدا و سیما، شهرک عرفان، شهرک باهنر، خیابان میرزای شرقی شیرازی شرقی، خیابان قصردشت حد فاصل میدان قصردشت تا چهارراه زرگری، خیابان ایمان شمالی و بلوار فرهنگشهر نیز مشمول این اطلاعیه خواهد بود.

به گزارش دریافتی ایسنا، شهرک‌های سجادیه سیمان، والفجر، مهدیه، محمدیه سیمان، امیرکبیر، آزادگان والفجر، کوی جماران، سیمان، بلوار امیرکبیر حد فاصل پلیس راه تا خیابان قالیشویی، شهرک پردیس و تمام فرعی‌های مربوطه نیز در این گزارش مورد اشاره قرار گرفته است.

شرکت آبفای شیراز در این اطلاعیه از شهروندان ساکن یا شاغل در این مناطق درخواست کرده که در خصوص آب مورد نیاز برای زمان‌های قطعی یا افت فشار، چاره‌اندیشی لازم را انجام دهند که با مشکل مواجه نشوند.

ثبت دیدگاه