• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

توزیع ۲هزار بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش همدلی در لارستان

  • 04 آذر 1399 - 9:08
توزیع ۲هزار بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش همدلی در لارستان

بیش از ۲ هزار بسته معیشتی در نختسین روزهای آغاز مرحله سوم طرح کمک‌های مومنانه و رزمایش همدلی در لارستان به نیازمندان اهدا شد.

به گزارش ایرنامرحله سوم توزیع کمک های مومنانه در لارستان، سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان و مدیران و نهادهای مربوطه در استادیوم ورزشی شهید دانشیار لارآغاز شد.

این بسته‌هایی غذایی که شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی و رب گوجه فرنگی به ارزش ریالی هر بسته سه میلیون ریال است، با محوریت پایگاه ها و نواحی مقاومت بسیج سپاه لارستان، خیرین شهرستان و با همکاری بنیاد مستضعفان و برخی دستگاه های اجرایی تهیه شده است.

کمک های مومنانه در لارستان با قوت ادامه می یابد

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان با تقدیر از مردم خیران شهرستان  گفت: کمک های مومنانه در لارستان با قوت و جدیت و همراهی مثال زدنی نیک اندیشان ادامه خواهد یافت.

جلیل حسنی بیان کرد: البته در زمینه توزیع کمک‌های مردمی همواره حفظ کرامت انسانی و همچنین شناسایی نیازمندان واقعی به عنوان یک اصل باید مد نظر متولیان امر بویژه خیران و نیک اندیشان باشد.

وی بیان کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون افزون بر ۳۲ هزارو ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی بیش از ۶۵ میلیارد ریال در قالب کمک های مومنانه توسط خیرین و نیک اندیشان این خطه بین آسیب دیدگان ناشی از این بیماری توزیع شده است.

فرماندار ویژه لارستان گفت: همچنین در این ایام ۲۸ هزار و ۱۰۰ بسته بهداشتی به ارزش ۵۶ میلیارد ریال و ۱۰۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان لارستان به ارزش حدود ۱۶ میلیارد ریال اهدا شده است.

وی ادامه داد: همچنین بیش از ۶۰۰ هزار ماسک و حدود ۲۰۰ هزار دستکش با حمایت خیرین و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی توسط مراکزی که در لارستان راه اندازی شده بود، تولید و توزیع شد.

همراهی مردم و اصناف در طرح شهید سلیمانی قابل تقدیر است

فرماندار ویژه لارستان همچنین گفت: با توجه به بازدیدهای میدانی از ورودی ها از سمت شیراز و جهرم و همچنین بندرعباس به لار و نیز بازدیدهای محسوس و غیرمحسوس از  بازار که به صورت شبانه روز نیز انجام شده، همکاری و همراهی مردم ، اصناف و بازاریان در اجرای محدودیت های کرونایی و طرح شهید سلیمانی تاکنون قابل تقدیر بوده است.

وی به افراد ناقض قانون و دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی مدیریت کرونا  هشدار داد که ابزارها و مکانسیم های لازم برای برخورد قاطع و قانونی با متخلفان پیش بینی شده است.

حسنی گفت: همچنان اثرگذارترین شیوه مقابله با این بیماری مرموز، همراهی و همکاری مردم در رعایت اصول بهداشتی و عادت کردن به زندگی با کروناست.

شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله ۳۷۸ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

ثبت دیدگاه