• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

انهدام باند سرقت کابل‌های مخابراتی در شیراز

  • 04 آذر 1399 - 8:09
انهدام باند سرقت کابل‌های مخابراتی در شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام باند سرقت کابل‌های مخابراتی و کشف ۱۲۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از این باند در شیراز خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی سه‌شنبه ۴ آذر به خبرنگاران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل‌های مخابراتی واقع در کانال‌های زیرزمینی و قطع گسترده شبکه و حساسیت ایجاد شده، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان این اقلام، به عنوان اولویت در اداره آگاهی مطرح شد.

حبیبی با اشاره به انجام تلاش‌های گسترده و شبانه‌روزی ماموران پلیس آگاهی فارس در خصوص این پرونده، گفت: در بررسی‌ها مشخص شد که عده‌ای سارق با استفاده از کامیون و در ساعات پایانی شب، کابل‌های مخابراتی را در کانال‌های زیرزمینی بریده و به سرقت می‌برند.

فرمانده انتظامی فارس با یادآوری اینکه، شناسایی سارقان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی همراه بود، گفت: مأموران پلیس آگاهی پس از آنکه موفق شدند ۵ عضو این باند سرقت را شناسایی کنند، طی چند عملیات که با غافلگیری متهمان همراه بود، هر ۵ نفر را دستگیر کردند.

حبیبی با بیان اینکه در این خصوص یک خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شده است، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این سارقان، مقادیر زیادی کابل مخابراتی کشف شد که براساس نظر و ارزیابی کارشناسان، ارزش آنها معادل ۱۲۰ میلیارد ریال است.

ثبت دیدگاه