• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

جریمه تعزیراتی برای ۶۹ واحد متخلف در شیراز

  • 05 آذر 1399 - 8:35
جریمه تعزیراتی برای ۶۹ واحد متخلف در شیراز

مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز فارس از اعمال جرایم تعزیراتی برای ۶۹ واحد متخلف در شیراز در رابطه با اجرای محدودیتهای هوشمند، خبر داد.

سید محمدعلی چملک سعیدی در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد که در سه روز گذشته و در پی تشدید نظارت‌ها در راستای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، ۴۳۶ نفر بازرس به این امر پرداخته که ۶۹ مورد تخلف عدم رعایت پروتکل‌ها ثبت و منجر به جریمه تعزیراتی شد و ۲۶ مورد فعالیت اصناف غیرضروری نیز گزارش و پلمب شدند.

سعیدی در راستای اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی، ١٢ تیم بازرسی در نوبت صبح و ١٢ تیم دیگر در نوبت عصر به نمایندگی اتاق اصناف، فرمانداری و دانشگاه علوم پزشکی به بازرسی از اصناف و چگونگی تعطیلی و یا نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی می‌پردازند.

او ادامه داد: فعالیت‌های غیر مجازی صنوف گروه دو به صورت پنهانی یک اتفاق نامیمون است که ردیابی آنها برای تیم بازرسی سخت است و نیاز به گزارش مردمی و نهایتا برخورد قضایی دارد.

مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز فارس خاطرنشان کرد: عمده تخلفاتی که منجر به جریمه تعزیراتی و پلمب واحدهای صنفی شده، مربوط به صنوف گروه دو و پوشاک، کفش و قنادی‌ها بوده و همچنین دو مورد هم مربوط به نانوایی بوده که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند.

ثبت دیدگاه