• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

مرگ ۲ نفر با گاز در فارس

  • 09 آذر 1399 - 14:22
مرگ ۲ نفر با گاز در فارس

معاون اجتماعی پلیس فارس از مرگ ۲ شهروند ساکن شهرستان نی‌ریز براثر گازگرفتگی و فوت یک شهروند سالمند ساکن شهرستان سپیدان براثر حادثه ناشی از اختلاف خبر داد.

سرهنگ کاووس محمدی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه گاز گرفتگی منجر به فوت در یک منزل مسکونی در شهر نی‌ریز از توابع فارس، بلافاصله ماموران به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، محمدی توضیح داد: ماموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند دو نفر مذکر ۲۹ ساله در منزل مسکونی در حال استراحت بوده‌اند که بنا به نظر کارشناسان به دلیل استفاده از بخاری بدون دودکش دچار مسمومیت شده‌ و جان خود را از دست داده‌اند.

این مقام انتظامی گفت: با بیان اینکه جسد متوفیان برای سیر مراحل قانونی تحویل پزشک قانونی شد، توصیه کرد: شهروندان باید موارد هشدار دهنده هنگام استفاده از وسایل گرمایشی را جدی بگیرند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

مرگ یک سالمند براثر اختلاف محلی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس همچنین گفت: به دنبال اعلام گزارشی مبنی بر وقوع یک درگیری در روستای “سرتلی” شهرستان سپیدان در غرب فارس، ماموران به محل اعزام می‌شوند.

محمدی اضافه کرد: براساس گزارش ماموران اعزامی، مردی ۲۶ ساله‌ای به دلیل اختلافات محلی به منزل مردی ۶۰ ساله مراجعه کرده و با وی درگیر می‌شود.

وی ادامه داد: در این اثنا، خودروی مردم جوان با پیرمرد ۶۰ ساله برخورد کرده و منجر به مصدومیت شدید این فرد می‌شود و علیرغم انتقال این فرد به بیمارستان، به دلیل شدت جراحات، فوت می‌کند.

محمدی با اشاره به اینکه ضارب بعد از حادثه متواری شده بود، گفت: بعد از یکساعت ماموران یگان امداد این فرد را دستگیر کرده و به آگاهی شهرستان سپیدان تحویل می‌دهند.

معاون اجتماعی پلی فارس گفت: شهروندان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه اختلاف، با مراجعه به مراکز مشاوره مجاز مشکل خود را بر طرف کنند تا شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

ثبت دیدگاه