• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

کشف حدود ۵۰۰ کیلو تریاک در فارس

  • 11 آذر 1399 - 14:43
کشف حدود ۵۰۰ کیلو تریاک در فارس

رئیس پلیس استان فارس اعلام کرد که ماموران امنیت اقتصادی در بازرسی از یک تانکر، بالغ بر ۵۰۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی سه‌شنبه ۱۱ آذر در جمع خبرنگاران، گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، از تردد یک کامیون تانکردار حامل مواد مخدر در محورهای مواصلاتی منتهی به شیراز مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی و ایست و بازرسی‌های محسوس و نامحسوس، در نهایت خودرو مورد نظر شناسایی و متوقف شد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون، ۴۹۴ کیلو تریاک که به صورت حرفه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاسازی شده بود کشف شد، گفت: در این راستا یک نفر قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و روانه زندان شد.

مقام ارشد انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون در استان فارس ۳۸ هزار و ۵۵۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که نسبت به سال قبل ۷ درصد افزایش دارد.

فرمانده انتظامی فارس گفت: طی این مدت ۹۲۰ دستگاه وسایط نقلیه توقیف و  ۸ هزار متهم شامل قاچاقچی، حمل کننده، توزیع کننده، خرده فروش، معتاد، اسکورت و … دستگیر شده‌اند.

حبیبی با بیان اینکه در سال جاری در سطح استان فارس، ۶۵ باند مواد مخدر منهدم شده است، گفت: کشف ۳۴۶ هزار و  ۷۱۴ عدد قرص‌ و همچنین ۷۱ قبضه انواع سلاح غیرمجاز از دیگر نتایج عمکرد پلیس است.

ثبت دیدگاه