• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

کشف سلاح و موادمخدر در فارس

  • 13 آذر 1399 - 9:50
کشف سلاح و موادمخدر در فارس

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته با هوشیاری ضابطین قضایی، سلاح و یک محموله موادمخدر در شهرستان‌های فسا و شیراز کشف شده است.

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی گفت: همکاری و تعامل دستگاه قضایی و هوشیاری ضابطین قضایی زمینه کشف ۵ قبضه سلاح کمری جنگی در شهرستان فسا و همچنین کشف ۴۹۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را فراهم کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری فارس، موسوی با اشاره به اینکه در ارتباط با این کشفیات، ۲ نفر دستگیر و به دستور مقام قضایی روانه زندان شده‌اند، گفت: طبق گزارش‌های قضایی واصله، سلاح‌های جنگی مکشوفه از طریق مرزهای شرقی کشور وارد شده بود و قاچاقچیان قصد توزیع این سلاح‌ها را در شهرستان فسا داشتند.

او با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی و عملیات به موقع ماموران، اقدام قاچاقچیان سلاح ناکام ماند، در خصوص مواد مخدر کشف شده نیز گفت: پس از شناسایی خودروی حامل موادمخدر، ماموران نیروی انتظامی با ایجاد ایست بازرسی هدفمند موفق به کشف این مواد و توقیف خودرو شدند.

رئیس کل دادگستری استان فارس خاطرنشان کرد که تحقیقات اولیه این پرونده از متهمان انجام شده و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی سایر عوامل دخیل در پرونده، جریان دارد.

ثبت دیدگاه