• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

بازگشت اتوبوس و مترو به حمل و نقل شیراز

  • 17 آذر 1399 - 13:53
بازگشت اتوبوس و مترو به حمل و نقل شیراز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: براساس دستور شهردار شیراز، ناوگان اتوبوسرانی و مترو از روز سه‌شنبه ۱۸ آذرماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجددا آغاز به کار می‌کند.

مسعود طهماسبی دوشنبه ۱۷ آذر به خبرنگاران گفت: در راستای کاهش مشکلات مردم شیراز در تلاش هستیم تا با بازگشایی سیستم حمل و نقل عمومی مشکلات شهروندان در این شرایط را کمتر کنیم.

او افزود: استفاده از ماسک هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی الزامی است و به شهروندان توصیه می‌شود تا مسائل بهداشتی همچون فاصله فیزیکی را رعایت کنند.

معاون شهردار شیراز همچنین گفت: حمل و نقل عمومی یکی از عوامل شیوع کرونا است اما تعطیلی این ناوگان نیز موجب ایجاد مشکل برای شهروندان شده است. از این رو ناوگان اتوبوسرانی و مترو خدمت رسانی خود را به شهروندان مجددا آغاز می‌کنند.

به گزارش ایسنا، خدمات رسانی قطار و ناوگان اتوبوسرانی شهری شیراز با افزایش موارد ابتلا به کووید۱۹ و با هدف قطع زنجیره انتقال این بیماری، از حدود ۲ ماه قبل متوقف شده است.

پیش از این نیز در اسفند ماه سال گذشته و تیرماه امسال، خدمات رسانی این بخش از حمل و نقل در شیراز تعطیل شده بود، این درحالی است که سایر کلانشهرها، فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی را تعطیل نکردند یا برای مدتی کوتاه، متوقف کردند.

ثبت دیدگاه