• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

مدیرکل جدید بنیاد شهید فارس معرفی شد

  • 19 آذر 1399 - 17:09
مدیرکل جدید بنیاد شهید فارس معرفی شد

طی مراسمی با حضور جمعی از مقام‌های ملی و استانی، مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس، معرفی شد.

چهارشنبه ۱۹ آذر، طی مراسمی با حضور معاون فرهنگی بنیاد شهید کشور، استاندار و معاون سیاسی استانداری فارس، ضمن تکریم خدمات راهی، مدیرکل سابق، محمدی‌پور به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس معرفی شد.

استاندار فارس در این مراسم خدمت به خانواده شاهد و ایثارگر را افتخاری برای مدیران دانست و گفت: علاوه بر بنیاد شهید، دیگر سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌ها نیز در توسعه کمی و کیفی خدمات برای خانواده شهدا و ایثارگران باید نقش آفرینی کنند.

عنایت‌الله رحیمی با بیان اینکه مدیران بنیاد شهید، با وجود لذت و افتخاری که به واسطه خدمت در این نهاد دارند، با تنگناهای اجرایی نیز مواجه‌اند،شرایط و ویژگی‌های خاص خانواده شاهد و ایثارگر را یادآور و متذکر شد: رسیدگی به درخواست ها و مشکلات جمعیت شاهد و ایثارگران به توان بالا و تلاش مضاعف نیاز دارد.

رحیمی ساخت سریال شهیدان اسکندری و دوران را از فعالیت‌های مفید فرهنگی طی سال‌های مدیریت راهی بر بنیادشهید دانست و گفت: کسب رتبه های برتر ورزشی توسط جانبازان از دیگر فعالیت‌های ارزشمندی است که باید تقویت شود.

استاندار فارس توسعه خدمات درمانی و رفاهی را از الزامات کاری در مسیر خدمت به خانواده‌های شاهد و ایثارگر دانست و افزود: تامین اشتغال و مسکن از دیگر نیازمندی‌های جامعه شاهد و ایثارگر است؛ اگرچه شاهد انجام فعالیت‌های ارزشمندی در این زمینه هستیم.

ثبت دیدگاه