• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

تعدیل ۶۵۰۰ چراغ روشنایی معابر در فارس

  • 29 آذر 1399 - 9:01
تعدیل ۶۵۰۰ چراغ روشنایی معابر در فارس

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، از تعدیل ۶۵۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر ۱۵۰ واتی و جایگزینی ۳۲ کیلومتر کابل خودنگهدار به جای سیم مسی در قالب مانور افت ولتاژ در فارس خبر داد.

احمدرضا خسروی، شنبه ۲۹ آذر به خبرنگاران گفت: مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع در استان فارس با استعداد ۵۲ گروه عملیاتی شامل ۱۵۰ نفر نیروی اجرایی و فنی، ۵۲ خودرو و ۲۰ بالابر، همزمان با سراسر کشور طی روزهای ۲۷ و ۲۸ آذر در فارس اجرا شد.

او با بیان اینکه مانور یاد شده در ۲۶ شهرستان فارس تحت مدیریت توزیع برق فارس، اجرا شد، “تلاش صادقانه، خدمت بی منت، برق و ولتاژ استاندارد” را شعار این مانور اعلام و با بیان اینکه بهبود ولتاژ برق، رضایت مشترکان و سایرذینفعان و افزایش پایداری شبکه از اهداف این مانور بود، گفت: بازآرایی شبکه های توزیع، کاهش تلفات، کاهش خاموشی و انرژی توزیع نشده، کاهش مصرف انرژی و کاهش مصرف سوخت نیروگاه ها در فصل سرد سال نیز از دیگر مواردی بودند که در جریان اجرای این مانور مورد توجه قرار گرفت.

خسروی در ادامه از نصب ۹ دستگاه پست هوایی در جریان این مانور با هدف کاهش شعاع تغذیه خبر داد و گفت: ۲۶۲ مورد جابه‌جایی فاز و متعادل سازی بار فیدرهای فشار ضعیف، ۲۸۴ مورد تغییر تپ ترانس، ۳۶۴ مورد رفع اتصالات سست تک مشترک، ۹۹ مورد باز و بسته کردن جمپر برای مانور شبکه از دیگر فعالیت‌های اجرایی این مانور بود.

مدیرعامل توزیع نیروی برق شیراز گفت: با انجام این مانور که اقدامی هماهنگ با سراسر کشور بود، ولتاژ برق ۵۸۲ مشترک برق در استان فارس تقویت شد و بهبود پیدا کرد.

خسروی گفت: این شرکت همواره ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مشترکان خود در سطح استان و تامین رفاه و آسایش آنان را مدنظر داشته و در تلاش است با برنامه‌ریزی‌های لازم و منسجم نقاط دارای افت ولتاژ  را شناسایی کرده و نسبت به رفع مشکل در اسرع وقت  اقدام نماید.

ثبت دیدگاه