• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

لزوم مستندسازی تلاش‌های مدافعان سلامت در فارس

  • 30 آذر 1399 - 15:23
لزوم مستندسازی تلاش‌های مدافعان سلامت در فارس

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: به مستندسازی تلاش‌های کادر درمان در دوران شیوع کرونا نیاز داریم تا با ادبیاتی که در جوامع علمی مقبول است برتری خودمان را در حوزه سلامت عرضه کنیم.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام یکشنبه ۳۰ آذر در آیین تجلیل از پرستاران فارس که در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، ضمن تبریک ولادت مسعود حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، بیان کرد: همه ما مدیون پرستاران هستیم به ویژه در دوران کرونا که بیشتر معلوم شد که چه زحماتی مراقبان سلامت می‌کشند.

او خاطرنشان کرد: به دلیل فراگیری بیماری کرونا و گسترش آن در سطح جهان، مسلما کادر درمان همه کشورها تلاش کرده‌اند تا خاطره‌ای حهانی در اذهان ایجاد شود که می‌ماند.

آیت‌الله دژکام با بیان این نکته که بیماری کرونا و درگیری جهانی آن به خاطره‌ای در تاریخ تبدیل خواهد شد، گفت: وقتی همه کشورها در حال تلاش برای مراقبت و نجات مردم جامعه خود هستند، قائدتا یک رقابت ایجاد می‌شود که کدام کشور توانسته خدمات بهتری ارائه کند و مطرح خواهد شد که کشورهای مختلف چه کرده‌اند؟

نماینده ولی فقیه در فارس همچنین خواستار ورود جدی پژوهشگران استان برای مطالعه و تحقیقات مناسب برای مستندسازی فعالیت‌های درمانی در دوران کرونا شد و گفت: پژوهشگران فارس این توانمندی را با دلیل علمی و مطالعه مناسب اثبات کنند و در زمینه پژوهش‌های درمان کرونا به میدان بیایند و برتری خود را اثبات کنند.

ثبت دیدگاه