• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

شایع‌سازان در مرودشت دستگیر شدند

  • 03 دی 1399 - 15:53
شایع‌سازان در مرودشت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با تکذیب خبر ربوده شدن ۲ دختر نوجوان در این شهرستان، از دستگیری متهمانی که این شایعه را در جامعه نشر داده بودند، خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی در توضیح پیرامون شایعه ربوده شدن ۲ دختر نوجوان در مرودشت، گفت: طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر ربوده شدن ۲ دختر نوجوان مرودشتی در شهرک “مهدیه” و روستای “کوشک” در فضای مجازی منتشر و موجب تشویش اذهان عمومی شده بود که موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، زینلی افزود: با اقدامات فنی و تخصصی پلیس فتا، ۲ نفر که در شبکه‌های اجتماعی خبر کذب را انتشار داده بودند، شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی اولیه به بزه خود اعتراف و از اقدام خود اظهار ندامت و پشیمانی کردند.

زینلی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، به شهروندان و کاربران فضای مجازی توصیه کرد برای اطلاع از صحت و سقم اخبار، به رسانه‌ها و خبرگزاری‌های معتبر و رسمی مراجعه کنند و به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجهی نکنند و از بازنشر آنها جدا خودداری کنند.

ثبت دیدگاه