• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

دستگیری همسریاب کلاهبردار توسط پلیس داراب

  • 03 دی 1399 - 17:53
دستگیری همسریاب کلاهبردار توسط پلیس داراب

فرمانده انتظامی شهرستان داراب در استان فارس از دستگیری فردی خبر داد که تحت پوشش همسریابی، از یک شهروند در آن شهرستان کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ علیرضا نوشاد، گفت: به دنبال دریافت یک مرجوعه قضایی توسط پلیس فتای شهرستان داراب با موضوع برداشت از حساب بانکی به شکل اینترنتی، موضوع در دستور رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، نوشاد گفت: پلیس حین تحقیقات فنی متوجه شدند که متهم با ایجاد کانال‌های همسریابی، شاکی را به صفحه‌ای جعلی در فضای مجازی هدایت و بعد از دریافت مشخصات او، حساب بانکیش را خالی کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه محل سکونت متهم در استان آذربایجان غربی توسط پلیس فتا، شناسایی شد، گفت: بعد از اخذ نیابت قضایی، ماموران به محل اقامت متهم مراجعه و در یک اقدام ضربتی او را دستگیر و به شهرستان منتقل کردند.

نوشاد خاطرنشان کرد که متهم در بازجویی‌های اولیه به برداشت مبلغ ۶۴۰ میلیون ریال از حساب شاکی، اقرار کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب از توابع استان فارس، ضمن یادآوری اینکه متهم این پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شده است، گفت: شهروندان مطلع باشند که سایت پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir پل ارتباطی با پلیس است و هموطنان می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد خلاف قانون در فضای مجازی، از این طریق اقدام کنند.

ثبت دیدگاه