• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

سلامت دانش‌آموزان ملاک انتخاب شیوه امتحانات است

  • 01 دی 1399 - 16:05
سلامت دانش‌آموزان ملاک انتخاب شیوه امتحانات است

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس تاکید کرد که حفظ سلامت دانش‌آموزان و کادر آموزشی، ملاک اصلی برای انتخاب شیوه‌ی برگزاری امتحانات پایه‌های مختلف تحصیلی است.

فرهاد اسماعیلی دوشنبه ۱ دی در جلسه گفت و گوی مَجازی با دانش‌آموزان، اولیا و مربیان استان فارس با تاکید بر رعایت کامل تمامی دستورات ستاد ملی کرونا به عنوان اولویت اصلی، گفت: اولویت اصلی ما سلامت دانش آموزان است و تمام ماموریت های خود را با در نظر گرفتن همین اولویت برنامه ریزی می کنیم.

او با بیان اینکه یکی از اصول ارزشیابی، ارزیابی متناسب با میزان و نحوه آموزش‌هاست، افزود: هیچ آموزش و ارزشیابی بهتر از آموزش حضوری نیست اما در شرایط کنونی امیدواریم با کمک مدیران و شورای مدرسه بهترین تدابیر در خصوص امتحانات اتخاذ شود و سعی می کنیم حداقل ها را با حداکثرظرفیت انجام دهیم. 

اسماعیلی یکی از دغدغه های اصلی خانواده ها را امتحانات دانست و گفت: در شرایط کنونی نگرانی در خصوص امتحانات مضاعف و سعی شده است که با اطلاع رسانی از طرق مختلف به کاهش دغدغه‌ها کمک کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به گستره مخاطبان این اداره کل، افزود: از تمام کسانی که در این برنامه حضور دارند انتظار داریم مطالب را به خانواده ها و دانش آموزان  انتقال دهند تا بتوانیم زمینه آرامش خاطر آنان را فراهم کنیم.

براساس این گزارش، ارتباط مسئولان آموزش و پرورش فارس به شکل هفتگی از طریق کانال رسمی این اداره کل در شبکه آموزشی شاد به نشانی https://shad.ir/farsmedunews به صورت زنده با فرهنگیان و دانش‌آموزان و اولیای آنان برقرار است.

ثبت دیدگاه