• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

خط دوم انتقال آب شیراز باید قبل از تابستان آینده کامل شود

  • 08 دی 1399 - 13:17
خط دوم انتقال آب شیراز باید قبل از تابستان آینده کامل شود

نماینده ولی‌فقیه در فارس بر لزوم اتمام بخش باقیمانده از عملیات اجرایی خط دوم انتقال آب از سد درودزن به شیراز تا قبل از تابستان سال آینده تاکید کرد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در حاشیه بازدید از خط دوم انتقال آب از سد درودزن به شیراز ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده توسط شرکت آب منطقه‌ای فارس، گفت: راه‌اندازی خط دیگری به منظور انتقال آب به شهر شیراز نیاز مبرم شهروندان محترم شیرازی بود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای فارس، آیت‌الله دژکام افزود: به دلیل مشکلات کم آبی که در فصل تابستان گریبانگیر مردم شیراز می‌شود، لازم است که روند راه‌اندازی خط دوم انتقال آب از سد درودزن به شیراز تا پیش از تابستان بعدی، تمام و نهایی شود.

امام جمعه شیراز عنوان کرد: حساسیت بالای این موضوع باعث شد که عملیات و شرایط این خط انتقال آب را از نزدیک مشاهده کنیم که خوشبختانه تلاشهای بسیار ارزنده‌ای را از سوی شرکت آب منطقه ای فارس و پیمانکاران این پروژه شاهد بودیم.

آیت‌الله دژکام خاطرنشان کرد: همه تلاش آب منطقه‌ای فارس بر این استوار باشد که مرحله باقیمانده اتمام خط تا قبل از تابستان آینده انجام شود تا مشکلات کم آبی مردم در ایام پیک مصرف آب مرتفع شود.

ثبت دیدگاه