• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

۱۶۹۱ نفر در دستگاه‌های اجرایی فارس استخدام می‌شوند

  • 08 دی 1399 - 16:21
۱۶۹۱ نفر در دستگاه‌های اجرایی فارس استخدام می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: یک هزار و ۶۹۱ نفر نیرو در ۱۷ دستگاه اجرایی و استانداری این استان با برگزاری آزمون، استخدام خواهند شد.

روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس به نقل از عبدالرضا قاسم پور افزود: ، ۱۱ و ۱۲ دی ماه جاری زمان برگزاری هشتمین آزمون استخدامی است که ۳۲ هزار و ۱۹۶ نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد یک هزار و ۶۹۱ نفر جذب خواهند شد.
وی ادامه داد: این آزمون در شیراز، اقلید، ارسنجان، جهرم، داراب، فیروزآباد، فسا، کازرون، لارستان، ممسنی، مرودشت، نی‌ریز و لامرد برگزار می‌شود.
قاسم پور گفت: اداره کل آموزش و پرورش، بانک توسعه تعاون، پست بانک، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل  بهزیستی، اداره کل پزشکی قانونی، اداره کل  ثبت اسناد و املاک، اداره کل  حفاظت محیط زیست، اداره کل  دامپزشکی، سازمان قضایی نیروهای مسلح، اداره کل استاندارد، اداره کل  نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، اداره کل  هواشناسی، اداره کل فرودگاه‌ها، اداره کل جهاد کشاورزی، استانداری و اداره کل ورزش و جوانان فارس دستگاه‌هایی هستند که نیروهای پذیرفته شده را جذب خواهند کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس ادامه داد: در این آزمون ۱۰۰ نیرو هم با هدف استخدام در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تازه تاسیس استان جذب خواهند شد.
وی گفت: با توجه به مصوبات چهل و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و رشد فزاینده بیماری کرونا در کشور و اعمال محدودیت‌ها در اکثر استان‌ها، مقرر شد تاریخ برگزاری هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در روزهای پنجشنبه یازدهم و جمعه دوازدهم دی ماه جاری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

ثبت دیدگاه